Jump to content

B7 - General Topic 2022 #1 (May)


Recommended Posts

1 minute ago, moules said:

How do we know who is Oks and who is Karen?

Noldus told me yesterday but now I think I forgot. I thin the short hair is Karen. Basically what I do is what I did with the Twins. I say person X did Y and wait for someone corrects me.  😂

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, thinga69 said:

Noldus told me yesterday but now I think I forgot. I thin the short hair is Karen. Basically what I do is what I did with the Twins. I say person X did Y and wait for someone corrects me.  😂

Oks said Karen to Karen yesterday 😁

Karen is the girl who took first a shower 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, moos54 said:

Oks said Karen to Karen yesterday 😁

Karen is the girl who took first a shower 

That's bad because Oks looks like a Karen.

Maybe she was the one complaining about the noise. 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, moos54 said:

Oks said Karen to Karen yesterday 😁

Karen is the girl who took first a shower 

Thanks and I regret I missed seeing that.  I highly favor Karen over Oks.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, switch said:

Ich kann Ihnen die Namen ihrer ersten Opfer nennen: Holly&Tweety werden Sie sehen

RLC ist nur ein Geschäft, um ein Maximum an Abonnenten zu bekommen und Geld zu gewinnen, seien Sie nicht naiv, sie wissen sehr gut, was die Mitglieder sehen wollen

Ich glaube kaum daß Holly und Tweety willenlose Opferlämmer oder Sexmonster sind die anstandslos und bedenkenlos mit jeder oder jedem in die Kiste springen. Da gab es bei RLC schon ganz andere Kaliber.Ich glaube auch daß es immer noch der freie Wille der Kamera-Mädchen oder -jungs ist mit wem sie intim werden wollen. Bei allen subtilen Zwängen und Abhängigkeiten die unter den Mitgliedern von RLC herrschen mögen kann niemand anweisen mit wem  man Sex haben muß. Das kann man vielleicht auf den Straßenstrich oder im Bordell. Aber das will ja RLC ausdrücklich nicht sein.

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gerald Knauft said:

Ich glaube kaum daß Holly und Tweety willenlose Opferlämmer oder Sexmonster sind die anstandslos und bedenkenlos mit jeder oder jedem in die Kiste springen. Da gab es bei RLC schon ganz andere Kaliber.Ich glaube auch daß es immer noch der freie Wille der Kamera-Mädchen oder -jungs ist mit wem sie intim werden wollen. Bei allen subtilen Zwängen und Abhängigkeiten die unter den Mitgliedern von RLC herrschen mögen kann niemand anweisen mit wem  man Sex haben muß. Das kann man vielleicht auf den Straßenstrich oder im Bordell. Aber das will ja RLC ausdrücklich nicht sein.

 

I think that RLC put both there to see what happens. Maybe they have sex with other tenants, maybe they bring from out side. There are many options.

I'll only get worried if they start doing fake gay show. Then I will believe that RLC demands those things. 🤣

Edited by thinga69
  • Like 1
  • Haha 4
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...