Jump to content

B1 - General Topic 2022 #37 (September / October)


Recommended Posts

19 minutes ago, thinga69 said:

The problem is, there isn't just Esmi in the project. I watch many more apartments lately. K&K, E&V, B2 is very good now with Anya, Lavi and Danaya (when they are at home) L&V is good to check out once in a while now with Kristy the Villa usually has something to watch. Isn't the greatest RLC moment rn but isn't that bad.

 

Probably you’re right, I have no problems with girls that participate even if I don’t watch them, just the bad apples need to go

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 31 minutes, joebirch a dit :

Tu as probablement raison, je n'ai aucun problème avec les filles qui participent même si je ne les regarde pas, juste les pommes pourries doivent partir

Regardez cette grande pétasse ( ESMI ) qui s'en fout de nous 

Vous croyez qu'elle se pouponne pour aller rendre visite à Lorraine

N'Importe quoi !!! 

Et puis arrêtez de la mettre sur un piédestal, elle ne mérite rien de tout cela.

Link to comment
Share on other sites

Je ne voudrais pas te décevoir et briser tes illusions mais je pense sincèrement qu'elles en ont toute rien à foutre de nous 😁

Tu crois vraiment que Marlene ou Lavika pense à toi quand elles partent en soirée et reviennent avec des mecs pour baiser? quand elles reviennent 😁 

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, isidore57 said:

Regardez cette grande pétasse ( ESMI ) qui s'en fout de nous 

Vous croyez qu'elle se pouponne pour aller rendre visite à Lorraine

N'Importe quoi !!! 

Et puis arrêtez de la mettre sur un piédestal, elle ne mérite rien de tout cela.

Absolutely, I said like yesterday, she doesn’t deserve the attention….I am just bored and rambling lol

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, moos54 said:

Je ne voudrais pas te décevoir et briser tes illusions mais je pense sincèrement qu'elles en ont toute rien à foutre de nous 😁

Tu crois vraiment que Marlene ou Lavika pense à toi quand elles partent en soirée et reviennent avec des mecs pour baiser? quand elles reviennent 😁 

 

I really don’t expect or want them to care about us, I just want them to be active and participate, which they do. I haven’t seen a single bate or fuck from Marlene or fucking, simple cause she is not my type, but I will never say anything bad about her. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, moos54 said:

Je ne voudrais pas te décevoir et briser tes illusions mais je pense sincèrement qu'elles en ont toute rien à foutre de nous 😁

Tu crois vraiment que Marlene ou Lavika pense à toi quand elles partent en soirée et reviennent avec des mecs pour baiser? quand elles reviennent 😁 

 

Marlene I know that doesn't read the Forum, Lavi I don't know.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, joebirch said:

I really don’t expect or want them to care about us, I just want them to be active and participate, which they do. I haven’t seen a single bate or fuck from Marlene or fucking, simple cause she is not my type, but I will never say anything bad about her. 

What is it for you to "participate" because from what I can see, all the girls participate in the project in their own way

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...