Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #5

Pete1960

Recommended Posts

It was mentioned some weeks ago , let’s repeat then … Leora solo , easily getting the attention .. Leora and Paul together , today is one more proof that viewers aren’t enjoying the same … Ahh well , they love each other , that’s  what matters .. 

• Haha 2

3 hours ago, RAME said:

la il faux s'inquéter  en  première qui arrete de faire des rapports sans lumière de la chambre  la qualité de l' écran  est  affreux  a regarder ..

deux  paul c'est un homme mort  pas un seule mouvement de son corps , une baisse a peine  de cinq minute est encorre a la sortir de la chatte de leora la bitte est tombé par terre.

leora encorre une fois a fait tout le boulot mais mal baisser se soir je l'ai trouvé super exiter mais trop court je pensse que deux hommes se serait  pas un prôblème pour elle.

leora  trouve toi un autre partenaire et regarde un peu les autres appartement il y a des couples c'est autre chose question baisse 

J'aime autant qu'il n'y ait pas de lumière lorsque Paul se fait baiser par elle, ils devraient même fermer les caméras. Il n'a aunce passion, ne sait pas comment lui lécher la chatte, complètement nul côté sexe. Il commence aussi à dépeindre sur elle malheureusement. 

• Upvote 1

Good Morning ---- good night

great friday to all 

10/02/2023 10/February/2023

Good morning Beautiful girls 

Leora eva sexy girl

👸🐶👯 

Paul 🤴

🐨 👯‍♀️🌟🐈😉🐎🦍💀🐊😁🦜 patou gag-her brokk! nenemoh7max hard on chris gregg spying1 moos54 tikayou Masterchef marco 6742 taxio miraguy Pete1960 ste ashleyxyz letsdothis 

Its Friday GIF by The Office

• Thanks 2

yesterday was a beautiful night 

Leora in the relaxing bath 

Then later went to bed naked waiting for paul 

Paul Arrived and started licking the trigger 

Leora Went to get Mr Pink 

Paul Put it in the ass and licking the trigger and Leora Doing blowjob 

Sex  

Leora Jumping on Paul with Mr Pink on his ass 

Leora of 4 With Paul putting the dick on the trigger 

Orgasm and trigger drinking milk 

In the bathroom washing the stick and trigger 

In bed watching movies on laptop 

Eat 

To sleep 

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...