Jump to content

Jitka and Marek Pictures


Recommended Posts

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I like the Pink Floyd reference. One of my fav bands.

Apologies in advance, I know it's not the right place for this, but one of my favourite Pink Floyd lines:

“Did you ever wonder why we had to run for shelter when the promise of a brave new world unfurled beneath a clear blue sky?”

― Pink Floyd

Link to comment
Share on other sites

Guest bobbyjoe

Is this the first apartment in Czech republic most of the apartments are normally in Russia or Spain first I know of anyway

the appartment of suzan/hector is in republic czech too ;)
Link to comment
Share on other sites

Is this the first apartment in Czech republic most of the apartments are normally in Russia or Spain first I know of anyway

Seems funny though the Czech Republic is classified in the same time zone as in Barcelona even though they are miles apart.
Link to comment
Share on other sites

Seems funny though the Czech Republic is classified in the same time zone as in Barcelona even though they are miles apart.

Most of Europe, except UK has the same time zone. I think it starts with Finland/Russia border, and end with Portugal. It makes things a lot easier. But UK is like North Korea, they just can't be at the same time at the rest of us.

Link to comment
Share on other sites

Most of Europe, except UK has the same time zone. I think it starts with Finland/Russia border, and end with Portugal. It makes things a lot easier. But UK is like North Korea, they just can't be at the same time at the rest of us.

It's not that we are like North Korea at all.  Zero degrees longitude is the Greenwich meridian which passes through Greenwich near London. Travelling east, time is added in one hour increments, west it is reduced in hourly increments. Hence Greenwich Mean Time (GMT). If I remember rightly Portugal is on the same time as The U.K.

Link to comment
Share on other sites

non, personne ici ne va payer pour un couple de pd!!!! rlc n'est pas si malade:!! les filles, cà passe encore, mais 2 mecs qui s'enculent?? je pense que cela serait la fin commerciale de rlc!!!

No, no one here is going to pay for a couple of pd !!!! rlc is not so sick !! girls, cà happening yet, but two guys who fuck ?? I think that would be the end of commercial rlc !!! :o :o ;)

coucou c'est moi !

dans un sens je pense que tu as raison sur le fait qu il y a une majorité de garçons qui regardent les cams après ça peut ne pas plaire car la plus part regardent surtout des couples faire l'amour le reste ne les intéressent pas ! maintenant  qu'il y est des couples homo n'est pas gênant en soit  il y a bien des lesbiennes je sais que les garçons adorent voir des filles entres elles je ne sais pas combien il y a de filles sur camcaps je les ai pas comptées lol mais bon moi ça me dérange pas de voir deux hommes pratiquer l'amour entre eux.

bises a toi corboblanc  ;) :-*

Link to comment
Share on other sites

It's not that we are like North Korea at all.  Zero degrees longitude is the Greenwich meridian which passes through Greenwich near London. Travelling east, time is added in one hour increments, west it is reduced in hourly increments. Hence Greenwich Mean Time (GMT). If I remember rightly Portugal is on the same time as The U.K.

You remember correctly.  :)

And, for what it's worth, since Jitka has yet to appear... Europe's timezones...

http://www.worldtimezone.com/wtz008.php

Link to comment
Share on other sites

Guest bobbyjoe

coucou c'est moi !

dans un sens je pense que tu as raison sur le fait qu il y a une majorité de garçons qui regardent les cams après ça peut ne pas plaire car la plus part regardent surtout des couples faire l'amour le reste ne les intéressent pas ! maintenant  qu'il y est des couples homo n'est pas gênant en soit  il y a bien des lesbiennes je sais que les garçons adorent voir des filles entres elles je ne sais pas combien il y a de filles sur camcaps je les ai pas comptées lol mais bon moi ça me dérange pas de voir deux hommes pratiquer l'amour entre eux.

bises a toi corboblanc  ;) :-*

coucou,je comprend bien que cela ne te derangerais pas si rlc voudrait presenter un couple homo,

c'est tout à fait normal mais comme tu le disais ainsi que corboblanc,nous sommes une très large majorité à mon avis sur rlc a être juste interessé pour voir des couples hetero ou lesbiens,y-a qu'à lire les reactions ici ou là sur le forum.perso,je suis pas interessé par les couples lesbiens ou homo car j'aime pas regarder leur sexualité,une qui fait l'homme en simulant un orgasme et qui refuse que sa partenaire lui touche la chatte et l'autre qui est soumise,je suis juste interessé pour regarder les couples hetero sur rlc après on a pas tous les mêmes attentes,c'est toujours pareils.

mais toute façons c'est pas un couple homo donc c'est vite réglé,la fille va arrivé bientôt,quelqu'un qui comprend le tchek a entendu une convertation telephonique tout à l'heure ou il était avec sa copine et quelle pouvait pas venir pour l'instant pour une histoire d'argent quelle attendait pour acheter un billet de train,lol

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...