Jump to content

Nelly & Bogdan - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

7 hours ago, Snakeater said:

Kind of funny today I emailed RLC about Nelly being gone . Told them I was not paying to see Bogsan there with no Nelly. Low and behold If Nelly shows up only a few hours later.

In fairness to your email I did see Bogdan cleaning the flat on Sunday, he even moved all the furniture out of the way to make sure there was no mess, Happy when I saw it because no guy cleans like that unless he's expecting pussy! 

Edited by sillybilly
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, kitek said:

N&B might be leaving RLC soon, they want to buy their own apartment, they have already put down deposit, it all depends if bank approves the mortgage if not they'll lose deposit.

Would be bad if they leave

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, kitek said:

N&B might be leaving RLC soon, they want to buy their own apartment, they have already put down deposit, it all depends if bank approves the mortgage if not they'll lose deposit.

mauvaise nouvelle pour tous ceux qui les adorent, dont moi, mais bonne nouvelle pour eux :-) 

Link to comment
Share on other sites

je regarde quasiment pas cet appartement à cause du placement des cameras et de la qualité qui n'est pas terrible donc qu'ils partent bientôt me fait ni chaud ni froid perso et pour être honnête je préfererais voir efim et sa copine ici ensuite,je les préfère.

et j'ai toujours eu cette impression que nelly n'a jamais été heureuse dans cet appartement aussi,je pense qu'elle est contente de partir d'ici

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, moos54 said:

c'est juste que cet appart manque de bonne soirée comme au début ;-) 

c'est un appartement qui à été fait pour çà justement,des fêtes... car grande piste et surface,les cameras ont été placées pour çà mais

l'inconvenient c'est qu'elles sont beaucoup trop loin par rapport au canapé du coup on les voit de très loin et mal même avec la cam 3 qui est en plus payante,

pour moi rlc s'est planté sur cet appartement,living room beaucoup trop grand.

nelly/bogdan eux aussi n'ont plus la flamme du debut,c'est pas plus mal si çà s'arrête ici

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...