Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

Vanity fair indeed. Irma you take top spot in the vanity stakes but then that's why we all love you as much as you love yourself. That dance routine must use as much energy as a full work out. I'm breathless just watching her - and all the other bits but will never tire watching her :heart:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, kase said:

noldus hvorfor er google så dårlig til oversette

Norsk er ikke det letteste språket å oversette. Google oversetter ord for ord og det blir ikke gode engelske setninger.
Jeg bruker også google men prøver å bygge om setningene. (Har snakket engelsk, men ikke skrevet noe særlig siden skoledagene, så jeg husker ikke hvordan alle ordene skrives. Men det kommer seg :) Øvelse gjør mester 

Google:
Norwegian is not the easiest language to translate. Google translate word for word and it is not good English phrases.
I also used google but trying to rebuild the sentences. (Have spoke English but not written much since school days, so I do not remember how all the words written. But it comes out :) Practice makes perfect

Bring:
Norwegian
 is not the easiest language to translate. Google translate word for Wordand it is not good English sentences.
I also brukter google but is trying to build on statements. (Spoke English, but not written anything especially since school days, so I do not remember how all the wordswritten. But it comes up:) Practice makes perfect
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Noldus said:

Norsk er Ikke Fondet letteste språket Å oversette. Google Oversetter ord for ord og Fondet beveger Ikke Gode engelske setninger.
JEG Bruker også google menn prover Å Bygge om setningene. (Har snakket engelsk, men Ikke Skrevet Noe særlig page skoledagene, SA JEG husker Ikke hvordan Alle ordene skrives. Men Det Kommer SEG :) Øvelse Gjør mester 

Google:
Norsk er ikke det enkleste språket å oversette. Google oversetter ord for ord, og det er ikke gode engelske setninger.
Jeg brukte også google, men prøver å gjenoppbygge setninger. (Har snakket engelsk, men ikke skrevet mye siden skoledagene, så jeg husker ikke hvordan alle ordene er skrevet. Men det kommer ut :) Øvelse gjør mester

Ta med:
Norsk
er ikke det enkleste språket å oversette . Google oversette ord for ord , og det er ikke gode engelske setninger.           
Jeg også brukter google , men prøver å bygge uttalelser. ( Snakket engelsk, men ikke skrevet noe særlig siden skoledager , så jeg husker ikke hvordan alle ordene er skrevet. Men det kommer opp :) Øvelse gjør mester                  

Have we a lot norwegian word as not can translator to english

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, kase said:

Have we a lot norwegian word as not can translator to english

Don't gona lie to you kase,somethimes I don't get an clue of what you re saying..but you are improving bit by bit,and as Noldus sayed pratice it's the key.Hell my English it's also far far from good.

Link to comment
Share on other sites

je pense pour la raison que Irma a dormi par terre est peut etre aussi  pour se protéger de la lumière que produit les caméras en mode nuit  et dormir  un peu mieux et aussi sa mauvaise humeur  en plus de ses problèmes féminins et ce pourquoi ilona a un bandeau  sur les yeux afin de se protéger au maximum de la luminosité  juste une pensée

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, daily said:

je pense pour la raison que Irma a dormi par terre est peut etre aussi  pour se protéger de la lumière que produit les caméras en mode nuit  et dormir  un peu mieux et aussi sa mauvaise humeur  en plus de ses problèmes féminins et ce pourquoi ilona a un bandeau  sur les yeux afin de se protéger au maximum de la luminosité  juste une pensée

Hello I did a sleep study with a night vision camera and you did even no it was a night vision camera and also if you watch the girls when they cut off the light the girls us the light on there phone to see how to get in bed or look for some thing in the room

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...