Jump to content

Barcelona Apt. #1 ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos January to March 2017


Recommended Posts

1 minute ago, Snakeater said:

very much look like Nora is leaving. She has one closet empty and suitcases packed. Must be going where it is warmer? She is packing winter coats in a vacuum storage bag.

I have a funny feeling  Nora and Kiko are remerging into Carina & Sabrina's vacated premises.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 24.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    2307

  • BBsq69

    1699

  • nagachilli2

    1602

  • Benfold

    1214

Top Posters In This Topic

Guest beaver67
1 hour ago, StnCld316 said:

I have a funny feeling  Nora and Kiko are remerging into Carina & Sabrina's vacated premises.

don't go there:huh:

Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, miscvoyeur a dit :

Était-ce pas cet appartement basé en Italie? doute sérieusement Nora / Kiko il se déplace.

l'appartement de Carina et Sabrina  est en Espagne à Barcelone,  ce sont les filles qui étaient Italiennes mais vivant en Espagne......

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 26 minutes, StnCld316 a dit :

J'ai un drôle de sentiment Nora et Kiko sont réémergentes dans les locaux libérés de Carina & Sabrina.

en fait je ne pense pas, nora emballe des bouteilles de vins dans des pulls, elle ne le ferait pas si elle restait à Barcelone.je pense que nora quitte Barcelone, direction l'Ukraine!!!

In fact I do not think, nora packs bottles of wine in sweaters, she would not if she stayed in Barcelona.
I think that nora leaves Barcelona, direction Ukraine!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...