Jump to content

Candy & Dean Part #1


Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ofline,most Probrably to talk to them and try to chance some things,I never watched the couple much but at least her shouldn't drink so heavily and the rest..Basicaly it's like fire up the "bomb".

Link to comment
Share on other sites

It will be interesting to see how long this offline lasts; did one of them pull the plug or VHTV? IF brief then I suspect it will have been pulled locally. If longer perhaps by VHTV? Candy IS a drama queen; one could see that she was building up to it when Dean and Heather playing together on the sofa before they started doing-the-what-comes-naturally.

Link to comment
Share on other sites

Just now, golfer06 said:

what happened? i leave to take a quick shower & they are offline. did anything else happen?

Few minutes before it went offline Dean talked to someone on phone,so probarby are resolving and talking the things now.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 6 minutes, henriPas a dit :

OFF LINE ?

à mon avis, il y a dispute....

Salut HenriPas.

D'après ce que j'ai vu Dean a baisé la blonde, et Candy les a surpris! Donc, il me parait normal que Candy soit quand même en colère d'être trompée devant elle...

Maintenant, je ne connais pas le Russe comme langue, et donc je ne sais pas ce qu'ils se sont dit après.. Peux-tu m'éclairer sur cet incident? Beaucoup de gens ici disent que Candy est nulle et qu'elle devrait partir...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, winnlove said:

Salut HenriPas.

D'après ce que j'ai vu Dean a baisé la blonde, et Candy les a surpris! Donc, il me parait normal que Candy soit quand même en colère d'être trompée devant elle...

Maintenant, je ne connais pas le Russe comme langue, et donc je ne sais pas ce qu'ils se sont dit après.. Peux-tu m'éclairer sur cet incident? Beaucoup de gens ici disent que Candy est nulle et qu'elle devrait partir...

Je ne suis pas un grand sociologue de la Russie et des comportements sexuels, mais je trouve une grande hypocrisie dans leurs relations. ça se mélange, mais il y a des règles strictes ! Je pense que le mec n'a pas respecté une des règles et elle lui a dit indiqué le chemin de la porte...

Ces filles sont perturbées, et perturbantes.

Il leur manque quelques neurones.... Tu les as déjà vu un livre à la main ???

:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...