Jump to content

Leora & Paul General Chat Topic November 2018 #6


Recommended Posts

14 minutes ago, bob larmey said:

franchement non elle a ce qu'il faut la ou il faut,son corps evolu avec l'age mais dans le bon sens,combien de fille plus jeune ou moins jeune aimerait avoir son corps,je suis meme presque sur que certaines filles de RLC sont soit jalouse d'elle ou au contraire certaines regardent ses videos et peut etre meme qu'elles se masturbent en la regardant se toucher 

Elle a définitivement fait quelque chose pour améliorer son apparence. Peut-être que c'est l'éclairage, mais je crois qu'elle suit un régime et peut-être même aller à la gym.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bob larmey said:

merci paul de nous avoir laisser seul avec leora,tu es un mec bien sinon leora ne serait plu avec toi depuis longtemps n'ecoute pas les haters 

 I really don't think Paul a adores her or really loves her in a way where he take every minute that he has to hug her to really show her he loves her I really don't see that in him

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, esanders9863 said:

 Je ne pense pas que Paul a l'adore ou elle aime vraiment d'une manière où il prend toutes les minutes qu'il doit serrer dans ses bras pour montrer vraiment elle, il l'aime, je ne vois vraiment pas en lui

chacun sa façon d'aimer l'autre,ne pas oublier que cela fait tres longtemps qu'ils sont ensemble et qu'ils vivent ensemble,rare sont les hommes qui sont comme au premier jour apres tant d'années a etre ensemble...et puis il y a des femmes qui n'aiment pas que leur conjoins soit tout le temps a etre coller a elle

j'espere que la traduction ne deformera pas mes propos 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, jugghead said:

I don't think Paul coming home is gonna matter this time. She's still teasing us.

Paul found his recently purchased cordless drill to be more interesting.

But, it is very possible it was at Leora's request, and advice.   ::)

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, jugghead said:

Great time for my hard drive to be full! Dammit!

I would send you one, but I don't think it would get there in time to help.

Although Leora is in no hurry , another slow sensual build up. Allowing time for the " nectar well " to refill.   :blush:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, scutus said:

I would send you one, but I don't think it would get there in time to help.

Although Leora is in no hurry , another slow sensual build up. Allowing time for the " nectar well " to refill.   :blush:

And possibly for her child to have an early evening nap 😴

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...