Jump to content

Leora & Paul General Chat Topic 2019 #13


Recommended Posts

5 minutes ago, Nicholas said:

If I was to speculate what I would believe to be an accurate assessment of an answer to jimbo's question, I would say that it will likely be one of the first two speculations to occur. Could be incorrect though, as I have been in the past in life many times.

I am prepared for the first two but naturally would welcome the last, a possible although by no means proven clue is that the bed has been made......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tu es très belle leora j espere que l on vas passer la journee ensemble  avec tout les membres de ce forum et voir en toi ce que nous esperons tous a notre maniere mon souhait persso serais de enfin te voir te lecher les seins au lieu de te les mouiller avec tes doigts c est tellement plus sensuel  certains aimeront d autre non c la vie mais je suis sur que tu ferait plaisir a plus d un membre ici je vous souhaite a tous une exellente journee joyeuses paques bisous tendre leora 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, jimbo4 said:

I am prepared for the first two but naturally would welcome the last, a possible although by no means proven clue is that the bed has been made......

I don't dare take  guess every time I do I'm wrong so she will probably drop off Eva and head back out.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...