Jump to content

Masha General Chat Topic 2019 September #4


happyone

Recommended Posts

Just now, ze81 said:

Yes agree.For exemple cam1 is very old,low def image.And the others cams are better but kinda old also.

yes when i see this cam 1 (free) she look so blurry i think this is more in 480 p than in 720 p,

 i hope this is the next apartment rlc having in their target for be refreshed

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, firewall said:

we talk about the same girl? this blonde girl is here in this moment in the masha apartment? don't know if you was on rlc on this period in 2015 but she was tenant with egor for a short time

No,it's not Polina. She was taller and not as skinny as this girl. And she had much bigger boobs.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, rado07 said:

"Sister's" Gf has a bad cold, or the rest of the disinfection, both can not sleep
She should go to the window, breathe fresh air🙁

a good pussy licking is the best thing to do when you start to get cold 🙂

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, moos54 said:

Je vais te parler en français cela sera plus facile 

La fille qui est présente en tant que guest en ce moment dans l'appartement de Masha avec sa petite amie n'est pas Polina, tu confond de personne 

Cette fille (guest) n'a jamais participé à rlc en tant que participante, seulement  en tant que guest et uniquement  dans cet appartement en Italie 

Il y a deux ou trois ans, elle est restée pas mal de temps dans l'appartement avec son petit ami de l'époque et on a pu la voir baiser avec son mec 

Au tout début qu'elle est arrivée dans l'appartement elle prenait même des douches dans le noir sans que l'on puisse voir quoi que ce soit 

Donc oui je pense que je sais mieux que toi qui est cette fille qui est présente en ce moment et qui nous donne du beau spectacle 🙂

Effectivement, d'après mes "archives", il ne s'agit pas du tout de la Polina de 2015, mais bien de la guest vu dans cet appart. en mars 2017.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...