wooders78 Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 11 minutes ago, Noldus said: B5 and O&K heading out hope B5 arent going to B4 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 19 minutes ago, Noldus said: B5 and O&K heading out to do their drugs on the roof 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 7 minutes ago, wooders78 said: hope B5 arent going to B4 i hope they are...there is not enough dick in the GOV apartments and if you don't believe me just ask Dino!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonmaisalloquoi Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Il y a 22 heures, moos54 a dit : c'est Olya la brune oui justement quelle est sa taille ,elle me parait grande Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Just now, bernt said: oui justement quelle est sa taille ,elle me parait grande je n'en sais rien, plus grande que moi ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonmaisalloquoi Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 il y a 2 minutes, HarleyFatboy a dit : faire leur drogue sur le toit 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonmaisalloquoi Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 à l’instant, moos54 a dit : je n'en sais rien, plus grande que moi ^^ combien mesure tu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 1 minute ago, bernt said: combien mesure tu? une plus petite taille que Olya Link to comment Share on other sites More sharing options...
wooders78 Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 4 minutes ago, HarleyFatboy said: i hope they are...there is not enough dick in the GOV apartments and if you don't believe me just ask Dino!! didnt u mean dickheads Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Just now, wooders78 said: didnt u mean dickheads nope, but that works too! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonmaisalloquoi Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 il y a 5 minutes, moos54 a dit : une plus petite taille que Olya donc tu es dans la moyenne Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonmaisalloquoi Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 sans vouloir faire dans la grossièreté ,parce que c est pas mon genre,je pense qu il ou elle n a pas de "défi vertical".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts