Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 13


HarleyFatboy

Recommended Posts

Guest Slipper Guyquad
1 minute ago, jimbo4 said:

Not sure it's just the guy! It's possibly a combination of him, Prague, Covid restrictions, Malia and too much money for doing very little.

But everything is only supposition, as no one knows what goes on in Leora's head, least of all Leora!🤪

I DID say all that too, and have done before. YES all this had contributed. But does Prague make her cry and yell? Did Covid cause her to smash her phone? Did Malia do anything this bad, ever??.....

Leave me alone J!🤣

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad

Cams have already started to freeze again for me, whatever is causing it, rlc haven't sorted out yet.

Link to comment
Share on other sites

Im out of here folks, can’t be bothered to listen to her monologues any longer.....She could talk a glass eye to sleep. I will capture it and possibly watch tomorrow.......I’m expecting Bill Murray ro make a cameo appearance sometime tonight........GROUNDHOG DAY !

Have a good night and I hope she gives you all a treat tonight !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, jimbo4 said:

Good on you mate! It doesn't matter what anyone else thinks....This is everyone's forum, speak your mind .

But before you speak your mind you better ask the skunk if it’s OK to do so.....Otherwise she gets her knickers in a twist.

 

  • Haha 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
8 minutes ago, jimbo4 said:

But before you speak your mind you better ask the skunk if it’s OK to do so.....Otherwise she gets her knickers in a twist.

 

I'm sure he's ok with it! Don't forget, this is about the guy, not her. All i do is call it like it is, and hey, what's better to do for someone than say you are concerned about them? If i had said "Oh look she's shaking with emotion like never before, so what?" THEN that's not nice! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Slipper Guyquad said:

Mag ik dit gewoon zeggen? Ik weet dat sommige mensen die me leuk vonden, me nu haten. Oké, dat is hun keuze. Ik wil gewoon uitleggen voor één bericht, nee kom terug, niets anders dan gewoon uitleggen waarom ik dingen schrijf. Alleen mijn eigen mening.

Heb ik er een probleem mee dat ze vaak uitgaat als ze dat wil? Nee. Heb ik een probleem met haar daten in plaats van dat Paul er is? Nee. Heb ik er problemen mee dat ze dit deel van haar leven buiten de camera houdt? Zeker niet.

Heb ik een probleem met de man die ze heeft gekozen ? Ja. Dat is wat het is.

Omdat ik gewoon alle maanden van problemen weiger te accepteren of te vergeten. Alle woede, het geschreeuw, de tranen, en ja, de 'verandering' in haar gedachten sinds ze hem ontmoette. Andere dingen hebben een rol gespeeld, Praag zelf ja, maar wanneer hij in haar leven is, is zij anders, en niet voor het positieve. Hij heeft haar punt veranderd. En als hij er NIET is geweest, dan is ze rustiger, meer ontspannen en gelukkiger. En ik zal NOOIT die nacht vergeten dat ze dankzij hem bijna een inzinking kreeg, wat het hoogtepunt was van al die maanden van verontrustend gedrag. Ze heeft vergeven en vergeten, en zo zij het, het is op haar hoofd. En ja, ik zal dit zeggen - VEEL van wat er is gebeurd, zal niet zijn fout zijn geweest, of in ieder geval genoeg om te reageren zoals ze zo vaak heeft gedaan. Maar zo zou ze niet zijn geweest als hij er niet was geweest. Gemakkelijk. Het draait allemaal om totale en volledige controle - wat ze zeker bij hem heeft.

Dus ik raak niet in discussie, ik heb het uitgelegd, het is simpel, niets wat ik zeg zou natuurlijk iets veranderen en dat zou het ook niet moeten doen. Het is haar leven, haar keuze, haar doen. Ik, noch iemand anders, heeft er iets over te zeggen. Dat zouden we ook niet moeten doen. Maar als anderen hier het willen vergeten, prima. IK ZAL NIET. OK?? Omdat het me zorgen baart en me nog steeds stoort. Het heet CARING. Ze maakt op dit moment verbijsterende levenskeuzes.

Dank je.

Wat een loosers moeten die vriendjes zijn , ze mogen of durven nog niet in het app. komen.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad

Oh she's taking her temperature again and feeling her forehead with the back of her hand.....

Maybe NOT going out in freezing temps walking round for 2 hours might help! Silly!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...