Jump to content

Leora - Home Activities #51


pulo filipe

Recommended Posts

2 minutes ago, Brokk! said:

Let me guess, did she go out to make a phone call? I went to get my coffee and she was reading, I come back and she's gone.

It doesn't matter, Patou has already answered my question indirectly 😆

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, patou said:

Leora ces habillée rapidement après avoir reçus et envoyer des SMS et sortie 14h46

Et en profiter pour faire des courses de nourritures

I doubt she just went out to make a phone call or to meet someone, so you might be right. Also because usually when she does these things she goes out in a bathrobe, not that she dresses in a hurry.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, Brokk ! un dit :

Je doute qu’elle soit sortie pour passer un coup de fil ou pour quelqu’un, alors vous avez peut-être raison. Aussi parce que généralement quand elle fait ces choses, elle sort en peignoir, pas qu’elle s’habille à la hâte.

Leora avant de partir a jeté beaucoup de nourriture à la poubelle et les a sorties avec elle et je pense quand elle va revenir avec des cours mais je peux me tromper et voir peut-être quelqu’un entre deux

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Leora is absolutly gorgeous these days.

I loved the interactions with Malia but now she's free to choose her hobbies. So much better than the two watching stupid tv shows endlessly.

I hope Denis will visit now and then because seeing her trying to show her pussy is a delite.

Leora, I love what you show us of your personnality, your body and your kinky soul.

  • Like 3
  • Confused 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...