Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2022) #19


Pete1960

Recommended Posts

2 hours ago, jimbo4 said:

It happened, someone drew my attention to it on replay. So hopefully that same person will read this and confirm it, just to keep people happy......I don't lie or mistake what I see!

PS...October 16-17

I've had to check my PM's this incident happened on Saturday 15th October. Paul tapped the bristles out of his razor over the bath, and when Leora went into the bathroom he tried to get her to look into the bath, when she refused he grabbed her by the back of her neck trying to force her to look into the bath, when she started crying, realising he'd overstepped the mark he tried giving her a cuddle, but she was having none of it, leaving the bathroom in tears.

As they say a leopard never changes its spots and it's the same with Paul, he's just as controlling as he was in Russia, if he thinks she's been in a room to long he just has to go and see what she's doing regardless of whether the doors closed or not, including the toilet. We all had a laugh about Paul having his desk near the fridge, but in reality when he's at his desk she can't make a move without him knowing. If anyone doubts me please open your eyes and take note of what's happening

Hopefully Leora love's Paul for who he is, not what he is.

 

  • Thanks 2
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 18 minutes, Newark52 a dit :

J'ai dû vérifier mon PM cet incident s'est produit le samedi 15 octobre. Paul a tapoté les poils de son rasoir au-dessus de la baignoire, et quand Leora est entrée dans la salle de bain, il a essayé de lui faire regarder dans la baignoire, quand elle a refusé, il l'a attrapée par la nuque en essayant de la forcer à regarder dans la baignoire. bain, quand elle a commencé à pleurer, réalisant qu'il avait dépassé la limite, il a essayé de lui faire un câlin, mais elle n'en avait rien, quittant la salle de bain en larmes.

Comme on dit, un léopard ne change jamais ses taches et c'est la même chose avec Paul, il est tout aussi contrôlant qu'il l'était en Russie, s'il pense qu'elle est restée trop longtemps dans une pièce, il n'a qu'à aller voir ce qu'elle fait, peu importe si le portes fermées ou non, y compris les toilettes. Nous avons tous ri du fait que Paul ait son bureau près du réfrigérateur, mais en réalité, quand il est à son bureau, elle ne peut pas bouger sans qu'il le sache. Si quelqu'un doute de moi, veuillez ouvrir les yeux et prendre note de ce qui se passe

Espérons que Leora aime Paul pour qui il est, pas pour ce qu'il est.

 

 ils y en a qui commence a réagirent ,il y  a longtemps que je vous l'avais dit Paul surveille tout les faits et gestes de Leora et est une brute en veille le temps nous le dira

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Anode said:

Paul est ingénieur il a besoin de beaucoup de repos !!!!

l'ingenieur est en route il essaie de démonter le luminaire du salon.

il ne c'est pas qu'un hublot tient par des vis ou des encoches quart de tour

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RAME said:

l'ingénieur est en route il essaie de démonter le luminaire du salon.

il ne c'est pas qu'un hublot tient par des vis ou des encoches quart de tour

il va utiliser une visseuse  bonjour les dégâts

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Anode said:

 ils y en a qui commence a réagirent ,il y  a longtemps que je vous l'avais dit Paul surveille tout les faits et gestes de Leora et est une brute en veille le temps nous le dira

This is nothing new to some of us, so don't flatter yourself

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Leora - WAKE THE FUCK UP!!!. Paul is trash, a total waste of time and amounts to nothing. You deserve much better. By hanging on to this useless immature, lazy, violent, pampered baby it makes you look insecure and scared of the real world. Paul might be your dream boy but he is an abusive stunned piece of shit. Toss him to the Russian front where he belongs so that he can show off his intelligence and so-called engineer (phone repair) skills or he can pose as one of Putin's many stand-in imposters. He maintains his aggressive violent temper while Leora does EVERYTHING for him. What an ungrateful spoiled little man who offers nothing to the relationship.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 11 minutes, Newark52 a dit :

Ce n'est pas nouveau pour certains d'entre nous, alors ne vous flattez pas

Je ne me flatte absolument pas ,mais il y ceux qui pense que je dénigre Paul gratuitement alors que ce n'est que la vérité qui ce produit

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...