Jump to content

B4 - General Topic 2023 #40 (July / August)


Recommended Posts

Just now, StnCld316 said:

What she do miss her flight or being blonde as she is got her days mixed up.  🤣🤣

you can't get on a plane with all those loose bags, moreover, I heard her say that she lives nearby, we will see her again as a guest

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Noldus said:

Yep, she returned with her suitcase - maybe missed the flight

Maybe she can't read the difference between am & pm on a ticket. Blame it on those blonde roots.

Dylan will reappear and say  3m2i.gif   Back so soon.  Happy Big Brother GIF by MOODMAN

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 49 minutes, moos54 a dit :

Si tu arrives à t'en convaincre mais tu es dans le déni complet :grand sourire:

Incroyable réponse, si tu veux penser ce que tu veux, je me casserai plus le cul à te répondre ! Tu ne parles sûrement que pour toi !

Tu es obtus, à la limite j'en ai rien à foutre de te convaincre, je suis honnête dans mes propos, que ça te plaise ou pas !

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, cupid30 said:

¿¿Por qué carajo se cierne sobre una Ashley durmiente??? ¡Él está enfermo! maldito asqueroso

Why did she ask him to sleep with her? I don't understand the messages of "sick", "scum", "perverted", etc. You make up some stories that freak you out 😂

Link to comment
Share on other sites

Aziza de retour, un acte manqué, veut-elle vraiment partir ?

Pour les petits malins du forum, elle prend un avion, surement pour rejoindre sa famille, donc elle ne reste pas à Barcelone comme certains stratéges l'ont affirmés péremptoirement !

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Veritas said:

Incroyable réponse, si tu veux penser ce que tu veux, je me casserai plus le cul à te répondre ! Tu ne parles sûrement que pour toi !

Tu es obtus, à la limite j'en ai rien à foutre de te convaincre, je suis honnête dans mes propos, que ça te plaise ou pas !

 

Si tu savais comme je m'en fou :biggrin:

Je constate juste les choses en prenant en compte tes commentaires, la réaction des autres membres du forum et surtout ce que je regarde sur RLC étant membre premium 

Je reste sur mes convictions 

Link to comment
Share on other sites

il y a 20 minutes, moos54 a dit :

Si tu savais comme je m'en fou :grand sourire:

Je constate juste les choses en prenant en compte tes commentaires, la réaction des autres membres du forum et surtout ce que je regarde sur RLC étant membre premium 

Je reste sur mes convictions 

Comme je m'en' tamponne de ta SECTE du forum, mais a un point stratosphérique !

Reste sur tes convictions, c'est sûrement ton intelligence suprême qui t'a donné ce don analytique !

Quelle chance !

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Veritas said:

Aziza de retour, un acte manqué, veut-elle vraiment partir ?

Pour les petits malins du forum, elle prend un avion, surement pour rejoindre sa famille, donc elle ne reste pas à Barcelone comme certains stratéges l'ont affirmés péremptoirement !

Because in your deranged mind you know whats up and down don't you 😉  I bet she came back because of you. Go there and she will fall madly in love with you..You stud 😉

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Veritas said:

Comme je m'en' tamponne de ta SECTE du forum, mais a un point stratosphérique !

Reste sur tes convictions, c'est sûrement ton intelligence suprême qui t'a donné ce don analytique !

Quelle chance !

You totally lost the plot!

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Boing said:

 

Holy shit! Please ignore Veritas if you hate what he says.
I did it, but I find all his posts when all of you answer him: if all those who hate him ignore him, he will talk to the wind and the forum will be calmer. One has to act like this with madmen: let him speak for himself.

Having said that, it would also be the case that he was banned: he vomits insults in 90% of posts!

 

You can't treat people (Dylan) like that, it's not about hate.

Actually shows the weakness of the mods to cut off

personal attacks that's out of fair treatment.

I don't like Dylan't treatment of the most sensitive areas of women,

but that's not the same as dismissing him as Miron from RLC.

Aziza can live her life without the protection of Veritas.

The majority is not alway right (Kristy-Taylor), but this is

too much in my opinion and shows some bad things on this thread.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...