Jump to content

Susan and Hector


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

When Suzan was putting her bra on she put it on under her shirt,then took shirt off to change.  was she scared to expose breast? just curious.

Shouldn't be scared.  She has already exposed her full body for all to see already.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

First I thought he should be Hector's brother because he looks like him. It was strange because he was really close to her, he even touch her thigh. But now I leaned he is her brother, this even more strange!

Je pensais que c'était le frère d'Hector à la base parce que je trouve qu'ils se ressemblent. J'étais déjà un peu surpris de voir sa proximité avec elle, allant jusqu'à lui toucher le haut de la cuisse. Mais maintenant qu'on sait qu'il est son frère à elle, c'est encore plus étrange !

Link to comment
Share on other sites

First I thought he should be Hector's brother because he looks like him. It was strange because he was really close to her, he even touch her thigh. But now I leaned he is her brother, this even more strange!

Je pensais que c'était le frère d'Hector à la base parce que je trouve qu'ils se ressemblent. J'étais déjà un peu surpris de voir sa proximité avec elle, allant jusqu'à lui toucher le haut de la cuisse. Mais maintenant qu'on sait qu'il est son frère à elle, c'est encore plus étrange !

je ne sais pas si c'est son frère, mais il l'enlace beaucoup!!! ces derniers jours, il embrassait la guest rousse....

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...