Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

8 minutes ago, cacjc said:

Violence doesn't solve anything

No but I still would like to have seen what happened if she had tried to scold Polya over the plate - now that would have been a catfight. But of course she probably wouldn't realising that Polya could not be dominated. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, winnlove said:

Pourtant c'est ce qu'elle mérite!! ça lui apprendra à faire du mal aux autres!! Car depuis qu'elle est là, Milena ne fait que ça!

Donc, je serai satisfait,(et pleins d'autres gens ici), que Belle fasse quelque chose quand elle quittera l'appartement.

I'm glad i don't live in your country if violence is the only way

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, phantomcapsnet said:

in my opinion , Belle is is returnng to Barca 2 to spend her last 2 or 3 days in RLC

Bye Belle :cry:

 

I believe she leaves tomorrow unless RLC suddenly give her Stella's room but RLC were too stupid to do that.

Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, cacjc a dit :

I'm glad i don't live in your country if violence is the only way

Peut être, mais Milena a réussi son plan!! Et cela est inadmissible, Je ne suis pas pour la violence, bien au contraire, j'aime que les gens s'arrangent entre eux.

Seulement, quand il y a une personne mauvaise, méchante et douée pour faire du mal aux autres, je ne cautionne pas ce genre de personne!

Cela dit, j'espère que Belle lui diras quelque chose dont la blonde va s'en souvenir, Belle est capable de lui dire ses vérités! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...