Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

4 minutes ago, isidore57 said:

J'ai une envoyé plainte a RLC pour la chambre de SIA coche elle peut se cacher verter s'habiller ou autre et leur je ai demande de déplacer une caméra verter ángulo supprimer mort, ILS m'ont répondu sur sujet un autre 

et n'ont pas parlé de la chambre de SIA

Je pense que je répondis une machine, parce que d'envoyer des messages sur la caméra de balcon ... ont supposé que le sujet était ... lol

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

il y a 1 minute, isidore57 a dit :

J'ai envoyé une plainte à RLC   pour la  chambre de SIA  car elle peut se cacher pour s'habiller ou autre  et je leur ai demandé de déplacer une caméra pour supprimer angle mort,  ils m'ont répondu sur un autre sujet 

et n'ont pas parlé de la chambre de SIA

RLC ne te répondra jamais tout de suite. et surtout pas dans le sujet. Plus tard, tu recevras une réponse.

Concernant, cette cam, effectivement, plusieurs personnes ont dis la même chose, seulement, le miroir de cette chambre est situé à droite de la cam, et donc c'est presque normal que la fille Sia en ce moment, se trove à cet endroit sans qu'on puisse la voir. Je suis quand même d'accord avec toi pour replacer cette cam.

Link to comment
Share on other sites

Seeing the footage again, I think it is inconclusive, but probably partly right, partly wrong. It is clear that she is taking poses (useless, because we can't see anyay), and exaggerates some things (like the finger licking).That been said, she looks relaxed enough, and probably took some degree of pleasure. Reminds me of the Irma bates actually.

The only one that I can really conclusively say was not faking is Anna, she had a lot of facial tics and twitches when she came.

OT : Michelle preparing a show ?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

es que os meteis en unos problemas con Jess... si se masturba o no... ella es actriz, y simular es su oficio. para entretener se la contrató, y eso está dando...

Nos guste más o nos guste menos. Si ella no disfruta con ese espectáculo, es su problema, tú intenta creertelo. Aunque mí xperiencia como cuando una mujer se corre, nunca estarás seguro al 100x100.

Como esta tarde que me decian que si no pensaba que haría daño a las chicas con mís comentarios y descripciones, por segunda o tercera vez, yo solo digo y describo lo que veo. Son las chicas las que hacen y desacen... al contrario de RLC, nosotros si que no tenemos ningún poder sobre ellas.

Y por favor dejad de menospreciar los comentarios de la gente que no piensa como vosotros. Eso está muy feo.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, vlkvlk111 said:

Seeing the footage again, I think it is inconclusive, but probably partly right, partly wrong. It is clear that she is taking poses (useless, because we can't see anyay), and exaggerates some things (like the finger licking).That been said, she looks relaxed enough, and probably took some degree of pleasure. Reminds me of the Irma bates actually.

The only one that I can really conclusively say was not faking is Anna, she had a lot of facial tics and twitches when she came.

OT : Michelle preparing a show ?

You must not have seen Lola bate.  When she finally cums, I wonder if her back hurts from movement.  That is why they were looking for batteries on orgy night because Lola wore them out the night before.  About 35 minutes on her clit.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, F219 said:

No debe haber visto Lola bate. Cuando por fin se corre, me pregunto si su espalda duele de movimiento. Es por eso que estaban buscando para las baterías en la noche de orgía porque Lola les llevaba a cabo la noche anterior. Cerca de 35 minutos en su clítoris.

That is worth seeing every minute ... it's a shame that you can not enjoy such a beautiful show ... Seeing Lola must have been something to keep between cottons.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...