Jump to content

Girls on Vacation ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos April to July 2017


Recommended Posts

Ciao everyone...I'll start the day with a technical issue. I've just discovered something just now...It you hover your cursor over the list of rooms on the right hand side, you get an image of each room, and you can scroll through them that way to check them out. Is this a recent addition , or has it been in place for ages and am I just being thick...scratching head smiley

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, nagachilli2 a dit :

Ciao tout le monde ... Je vais commencer la journée avec un problème technique. Je viens de découvrir quelque chose de tout à l'heure ... Il vous placez votre curseur sur la liste des chambres du côté droit, vous obtenez une image de chaque pièce, et vous pouvez faire défiler cette façon de les vérifier. Est-ce un ajout récent, ou at-il été mis en place depuis des siècles et suis-je juste être épaisse ...gratter smiley de tête

Bonjour,   Je viens de m'en rendre compte aussi depuis une heure que je suis sur le site 

je pense que c'est tout récent 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

:heart: Sofie in these see-through negligees she wears, naked as the day she was born underneath.  I find her boobs a bit special, especially on a very slim girl like her...Amazing nipples, even better than Lola's. IMO...::)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...