Jump to content

Martina & Alberto - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos April to July 2017


Recommended Posts

1 hour ago, pikinana said:

I.AM.SPEACHLESS! Nipple clamps, tied hands, gagged, he put her own finger up her ass, licked, fucked, used.. this girl is a dream :)

No you are not !  LOL

But like you just said-she is all of that :biggrin:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Turns out beautiful Martina is a no holds barred,anything goes sex machine! From her shy demeanor at first I would never have guessed she would turn out to be this exciting sexual woman.She just keeps getting better by the day :biggrin:

MR41fbe.jpg

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, JD007 said:

Turns out beautiful Martina is a no holds barred,anything goes sex machine! From her shy demeanor at first I would never have guessed she would turn out to be this exciting sexual woman.She just keeps getting better by the day :biggrin:

Just took them a little time to get used to the Cameras.  The best couple this Apartment has had thus far.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, altruiste said:

Pourquoi mettre des video qu'on a pas le droit de voir? ce site c'est devenu de la MERDE , je m'en vais d'ici y a beaucoup mieux  ailleurs

suffit juste de devenir premium pour pouvoir les voir justement, abonnement d'un an, je pense pas que ca puisse tué quelqu'un un tel tarif, a moins que tu soit un de ces gars qui veut que tout leurs viennent  dans la main  sans lever le petit doigt ^^ 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, moos54 said:

suffit juste de devenir premium pour pouvoir les voir justement, abonnement d'un an, je pense pas que ca puisse tué quelqu'un un tel tarif, a moins que tu soit un de ces gars qui veut que tout leurs viennent  dans la main  sans lever le petit doigt ^^ 

"que tout vienne dans la main sans lever le petit doigt" = fainéant . Moi je suis pas pret à payer pour voir des conneries pareilles , je prefere consacrer mon argent a nourrir et habiller ma famille . 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, altruiste said:

"que tout vienne dans la main sans lever le petit doigt" = fainéant . Moi je suis pas pret à payer pour voir des conneries pareilles , je prefere consacrer mon argent a nourrir et habiller ma famille . 

Alors pourquoi demander le droit de voir les vidéos pour "ces conneries pareilles" et pourquoi trainer ici dans ce cas, après cela est respectable de vouloir habiller et nourrir sa famille 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...