Jump to content

Leora - General Chat Topic November 2019 #12


jugghead

Recommended Posts

9 minutes ago, Nicholas said:

From my humble perspective, the more the better to have any other or perhaps maybe even better views of a woman so intriguingly interesting and attractive.

Perhaps it may even convince some of the one time long term admirers and followers who decided to end they're subs. when the residences were stopped in Russia to resub. and perhaps return to following a life journey if a woman who is certainly intriguingly interesting and appealingly attractive without any doubt.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Johnny 5 said:

FIVE NEW CAMERAS!!!! c'mon turn them on allready!!

They've got to wire them. Can only hope it doesn't turn into a lengthy ordeal such as what's been occurring with another apartment of M & S. But I'm like you, 3 days needing to put apartment in um status for half days or more, is kind of rediculous.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Nicholas said:

They've got to wire them. Can only hope it doesn't turn into a lengthy ordeal such as what's been occurring with another apartment of M & S. But I'm like you, 3 days needing to put apartment in um status for half days or more, is kind of rediculous.

They are busy sniffing Leoras panties most of the time, who can blame them 🙂

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dragon77 said:

Elle quitte Paul, abandonne son chien et se trouve un nouveau mec en moins de deux mois... Si je dis réellement ce que je pense de cette fille, les plus fidèles admirateurs vont me lyncher.

je lis dans tes pensées et t'inquiètes pas tu n'es pas le seul à penser çà mais c'est vrai que c'est difficile de dire vraiment ce qu'on pense sur le topic de leora sans que 2 ou 3 de ses avocats te saute dessus dans la minute c'est pour çà que je poste très peu sur ce topic car il est vraiment à part des autres, pour faire court sa vie est en russie avec paul et son chien et non pas ici à prague à ouvrir les jambes tout les jours pour faire plaisir à ses fans virtuels, quel pauvre vie sérieux

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dragon77 said:

Génial 5 nouvelles caméras ! On pourra encore mieux contempler un appartement vide. 😁

ce qui me fait peur c'est qu'on risque de se coltiner leora pour des années encore si rlc ajoute des cameras comme çà,

moi qui esperait qu'elle soit ici juste pour 3 ou 4 mois max là je commençe à avoir de sérieux doutes,

cette fille a fait son temps sur rlc de mon point de vue il est temps de passer à autre chose pour elle et de retrouver une vie "normale" en russie avec ses amies ,paul et son chien

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, moos54 said:

3 afternoons maintenance
5 new cameras have just been added
I would now like to know the theory of people who thought that the apartment was being UM for Leora to hide things from us :biggrin:

Exactly!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...