Jump to content

Malia and Leora Fake Masturbation and silly shows #1


Alladino

Recommended Posts

18 minutes ago, King Lear said:

Pourquoi changer le format du forum alors que les commentateurs qui "critique légèrement la fille préférée de ces personnes", les irréductibles de cette personne nous répondent toujours d'une façon stupide sans argumentation, et même  méchamment mettant en cause nos capacités intellectuels. Ces personnes proches de RLC ne devraient pas pouvoir intervenir sur ces forum ou alors les mods sont complices et nous mentent depuis le début.

 

I notice that you are still as delusional as you ever were....How do you equate in your mind that certain members ( of which I gather I am one ) are employed by RLC to express opinions contrary to yours or anyone else’s who dislikes certain activities on the project?

You have an opinion, I have a different one to you on certain things,  my opinion is no more valid then yours...only in my eyes.

I don’t ask or particularly care if other people like or dislike my opinions, that’s entirely up to them, and if they have a counter opinion to mine that’s fine, no problem at all...but that counter opinion doesn’t make mine less valid.

If you think something, then have the courage of your convictions to debate it with those that oppose you, but at least make sure that your statement is factual first.

 

  • Like 3
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jimbo4 said:

Je remarque que vous êtes toujours aussi délirant que vous ne l'avez jamais été ... Comment assimilez-vous dans votre esprit que certains membres (dont je suppose que je fais partie) sont employés par RLC pour exprimer des opinions contraires aux vôtres ou à quiconque n'aime pas certaines activités du projet?

Vous avez une opinion, j'en ai une autre sur certaines choses, mon opinion n'est plus valable que la vôtre ... seulement à mes yeux.

Je ne demande pas ou ne me soucie pas particulièrement si d'autres personnes aiment ou n'aiment pas mes opinions, cela dépend entièrement d'eux, et si elles ont une contre-opinion à la mienne c'est bien, pas de problème du tout ... mais cette contre-opinion ne fait rien. le mien moins valable.

Si vous pensez quelque chose, alors ayez le courage de vos convictions pour en débattre avec ceux qui s'opposent à vous, mais assurez-vous au moins que votre déclaration est d'abord factuelle.

 

Je ne répondrai qu'a la derniere phrase, qui résume tout ce que vous dites dans votre charabia.

J'ai mon opinion et vous la connaissez parfaitement, vous faites semblant de l'ignorer, j'appelle cela de la stupidité.

Si c'est pour me répondre des insanités ou avec agressivités passer votre chemin monsieur.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, King Lear said:

I will only answer the last sentence, which sums up everything you say in your gibberish.

I have my opinion and you know it perfectly well, you pretend to ignore it, I call it stupidity.

If it is to answer me insanities or with aggressiveness go your way sir.

I rest my case....You have proven that my original assessment of you was correct....I will therefor allow you to enjoy your day and don’t forget to get the nurse to give you your medication.

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/11/2020 at 9:40 AM, moreau said:

avec ses KILOS EN TROP Léora a du mal a se mettre un doigt dans le cul ....allez ma grosse il faut se mettre au régime 

🤣

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Alladino said:

 

Malia shows are getting more and more ridiculous. I really hope that RLC will kick these two girls out as soon as possible.

giphy.gif

 

 

Don't you see how ridiculous you sound?  If they are so ridiculous, then why do you watch them all so you can tell everybody how ridiculous they are!!!!

  • Like 3
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, HarleyFatboy said:

Don't you see how ridiculous you sound?  If they are so ridiculous, then why do you watch them all so you can tell everybody how ridiculous they are!!!!

Come on Harley play the white man you're begining to sound more like Nick god help us :biggrin:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...