Jump to content

Mirukawa & Dantez - home activities #3


Recommended Posts

2 minutes ago, scoutouyoufe said:

Je me doutais qu'un jour tu me critiquerais sur ce terrain.

J'ai eu des problèmes dans ma scolarité et j'ai malheureusement conservé des lacunes voilà pour l'explication.

Bonne nuit.

Comme je viens de le dire, cela n'est pas une critique mais comme tu utilise la traduction pour les anglophones, les propos traduits ne veulent plus rien dire et surtout ils n'ont plus la même sonorité une fois traduit 

J'ai souvent la faculté de voir les fautes chez les autres plutôt que de voir les miennes et moi même j'ai aussi parfois des soucis d'orthographe ou de conjugaison 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nagachilli2 said:

Let me just say 1 thing here...there are Russian guys who don't visit the general forum, who I guess are better qualified to translate what goes on in the apt, than a German guy who tells us he knows the lingo...just saying 😏

d&d nerd GIF

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, moos54 said:

Comme je viens de le dire, cela n'est pas une critique mais comme tu utilise la traduction pour les anglophones, les propos traduits ne veulent plus rien dire et surtout ils n'ont plus la même sonorité une fois traduit 

J'ai souvent la faculté de voir les fautes chez les autres plutôt que de voir les miennes et moi même j'ai aussi parfois des soucis d'orthographe ou de conjugaison 

Oui tu fais des fautes c'est bien que tu le reconnaisses.

Pour moi le débat est clos je ne veux plus en parler.

 

Link to comment
Share on other sites

About mid morning ish  Mirukawa and Dantez had sex right in front of the free camera,,she was bent over looking out of the window, while he banged her from behind, he came while having his hands around the throat! she did not appear to cum, but i only caught the last few min, kinda lost interest in them. 

Thought I'd post this just incase there was anybody left out there who had any shits left to give about them. 🙂 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/11/2021 at 6:07 AM, pifflebunk said:

About mid morning ish Mirukawa and Dantez had sex right in front of the free camera,,she was bent over looking out of the window, while he banged her from behind, he came while having his hands around the throat! she did not appear to cum, but i only caught the last few min, kinda lost interest in them.

Thought I'd post this just incase there was anybody left out there who had any shits left to give about them. 🙂

  I haven't had the extra time like I used to so I would check in on them ... I Like how they get up close to this camera kind of like a voyeur 3 some 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cette fille bat tous les records de présence dans cet appartment 

Apres être rentré toutes les nuits vers 05 h du matin, avoir dormi toute la journée et avoir parfois satisfait à un petit devoir soi-disant conjugal, 

elle repart aussi vite pour des activités bien plus lucratives qui lui permettent de revenir avec des chaussures , des sacs à main dont la valeur marchande dépasse les 1500 à 2000 €

Travail vraiment vertueux suivant les dires de certains , toujours les mêmes qui savent tout et ferment les yeux sur le reste .

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, isidore57 said:

This girl beats all attendance records in this apartment 

After coming home every night around 5 a.m., having slept all day and sometimes having fulfilled a small so-called marital duty, 

she leaves just as quickly for much more lucrative activities which allow her to come back with shoes, handbags whose market value exceeds 1500 to 2000 €

Truly virtuous work according to the words of some, always the same ones who know everything and close their eyes to the rest.

 

Enlighten us oh wise one with your words of wisdom, inform us peasants of what it is you know and you truly will be seen as the new Messiah...:)  

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, HarleyFatboy said:

What Isidore57 posted went right over your head as usual!!

And yet another negative comment from Fatboy,what a shock!  maybe remember english is not everyones first language, inc mine, so working with a translator from the op french to english,  ah no point explaining to someone like you, apart from pointing out the smily emoji, maybe google it to see what it means. 

don't bother replying I'm done, leaving this forum, sick of seeing your constant bullying negative attitude towards everybody  

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, albundy1089 said:

M&D ayant des relations sexuelles dans la cuisine. Ou est-ce une rediffusion pour des caméras gratuites?

C'est vrai que leur sexe devient monotone

It's true that their sex becomes monotonous

2 hours ago, isidore57 said:

Cette fille bat tous les records de présence dans cet appartement 

Apres être rentré toutes les nuits vers 05 h du matin, avoir dormi toute la journée et avoir parfois satisfait à un petit devoir soi-disant conjugal, 

elle repart aussi vite pour des activités bien plus lucratives qui lui permettent de revenir avec des chaussures, des sacs à main dont la valeur marchande dépasse les 1500 à 2000 €

Travail vraiment vertueux suivant les dires de certains, toujours les mêmes qui savent tout et ferment les yeux sur le reste.

 

Je l'ai vu s'habiller avant de partir elle portait un manteau luxueux et des lunettes de soleil.

Je ne pourrais pas la reconnaitre si je la croisais dans la rue.

I saw her get dressed before she left she was wearing a luxurious coat and sunglasses.

I wouldn't be able to recognize her if I passed her on the street.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...