Jump to content

Martina and Alberto - home activities #13


Noldus

Recommended Posts

3 minutes ago, pifflebunk said:

Ok i spoke to soon, he made himself something to eat, guessing the ladies 'ate out'!  if you get my meaning. haha 

Ok i take it all back, he made food for himself, and left them make their own dinner, what an asshole! 🙂 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

L'alberto c'est quand meme le couillon dans l'histoire. se faire piquer sa copine par une fille. J'ai jamais compris ce qu'il foutait avec Martina

En plus Martina n'a jamais été aussi pétillante. Meme au lit lol.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, sills said:

Alberto is still the asshole in the story. Getting his girlfriend stolen by a girl. I never understood what he was doing with Martina

Besides Martina has never been so sparkling. Even in bed lol.

The whole situation is extremely strange, but why Alberto is an asshole from your point of view is beyond me. He seems to be just plain stupid.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, sills a dit :

L'alberto c'est quand meme le couillon dans l'histoire. se faire piquer sa copine par une fille. J'ai jamais compris ce qu'il foutait avec Martina

En plus Martina n'a jamais été aussi pétillante. Meme au lit lol.

Je dirai le contraire. Il accepte la liberté de Martina avec Nelly. Il ne sait pas la relation qu'elles ont. La complicité qu'elles ont et plus, Alberto ne le sait pas, il croit que c'est juste une copine. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un moment donné tu sens que tu déranges (il y a juste a regarder les regards entre les 2 filles) tu prends tes affaires et tu vas dormir ailleurs.

Mais tu reviens pas.

Apres si tu peux participer tu en profites lol mais tu sais que cela durera pas avec ta copine...

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Alladino said:

The whole situation is extremely strange, but why Alberto is an asshole from your point of view is beyond me. He seems to be just plain stupid.

He's not an ass.  He's a house husband who, in some ways, has neglected some of his responsibilities in their relationship. As such, either Martina needed/found affection/attention elsewhere. Or she has always been bi-curious.  Either way, the M&N relationship is NOT completely Alberto's fault (not that 'fault' is the correct word to use in this situation).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, sills a dit :

Un moment donné tu sens que tu déranges (il y a juste a regarder les regards entre les 2 filles) tu prends tes affaires et tu vas dormir ailleurs.

Mais tu reviens pas.

Apres si tu peux participer tu en profites lol mais tu sais que cela durera pas avec ta copine...

 

Sills, tu sembles nouveau ici, ou sur RLC. Cela fait des années que Martina et Alberto sont ensemble. Il ne voudra jamais la quitter, ils s'arrangent bien et s'aiment.

Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, winnlove a dit :

Je dirai le contraire. Il accepte la liberté de Martina avec Nelly. Il ne sait pas la relation qu'elles ont. La complicité qu'elles ont et plus, Alberto ne le sait pas, il croit que c'est juste une copine. 

Je crois pas qu'il soit pas au courant vu les regards, et il a préparé sa bouffe et commencer a manger seul.

tu vas voir la cerémonie du couchage.

Il va etre comme un couillon dans son canapé

Les 2 sont chaudes aucun sous vetement pret a passer a l'acte

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MountainSwede said:

Alberto has really taken his cleaning skills to a new level to day!!  Sweeping, mopping and dishes!

Then he's going to invite Bogdan over so they can practice their Roles for the making of Brokeback Mountain Resurrection.  😁😁

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, sills a dit :

Je crois pas qu'il soit pas au courant vu les regards, et il a préparé sa bouffe et commencer a manger seul.

tu vas voir la cerémonie du couchage.

Il va etre comme un couillon dans son canapé

Les 2 sont chaudes aucun sous vetement pret a passer a l'acte

Nelly a gardé son string sous le pyjama.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...