Jump to content

Barcelona Apt. #2 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (August 2016) #2


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Thanks Yury and thanks Noldus. Unfortunately in the end they did only perform a massage, no 'playing,' but it is good news that Lola is considerate of this! I look forward to seeing what she has in mind when she says 'play.'

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, phantomcapsnet said:

Tu as été abonné pendant des années et maintenant tu te plains à en vouloir la faillite de RLC  juste parce que 2 appartements sur 17 ne te conviennent pas. Il  en reste 15 de "normaux"?. Pourquoi ne consacres-tu pas ton temps au 15 (ou 14) autres appartements avec des couples et tu n'as qu à ignorer les appartements des filles ?

Evidemment tu as le droit d'exprimer ton opinion. J'essaye de comprendre ta logique et celle de la demi douzaine d'autre forumeurs qui réagissent comme toi

 

j'en veux à rlc pour beaucoup de raisons et pas seulement à cause de leur apparts de filles attrappe-pigeons,la raison essentielle est comment rlc traite leur membres même les plus anciens.

y-a 15 autre apparts ok mais tu va quand même pas me dire que tu les regarde tous,ils se passent tellement rien dans 90% des apparts rlc que en 1 minute j'ai fait le tour des apparts et voir toujours les mêmes têtes depuis des années est juste totallement ininteressant,une large partie des gens qui s'abonnent c'est qu'ils sont interessés juste par 3 ou 4 apparts maximum et encore je suis gentil,ceux qui disent le contraire sont des faux-cul,y-a juste à voir les 10 vignettes des cams les plus populaires en bas,c'est tout le temps ces girls/girls apparts de merde qui monopolisent tout alors j'en ai ras le bol d'entendre toujours ce même refrain de oui y-a 15 autres apparts etc... pour moi çà ne tient pas la route.

après faut pas être surpris si des gens comme moi qui ont aimé rlc se retourne contre eux maintenant avec la methode qu'ils emploient avec leur membres,c'est le revers de la médaille,bien fait pour leur gueule et si rlc ferme ces portes demain çà me fera ni chaud ni froid,ils l'auront bien cherché et oui j'exprime mon avis que çà n'en déplaise à certains dont tu fait parti maintenant mais c'est pas grave,je continuerais à leur en mettre plein la gueule à ce site 

Link to comment
Share on other sites

Guest beaver67

thank you Noldus & Yury for the translation- and it just goes to show everyone that the girls were out socializing with friends, and having a good time, and not doing what some people say they were doing- now this is proof-enough said

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, beaver67 said:

thank you Noldus & Yury for the translation- and it just goes to show everyone that the girls were out socializing with friends, and having a good time, and not doing what some people say they were doing- now this is proof-enough said

I wish you were right Beav! There are some who believe that every word that the girls speak is a lie deliberately to feed false information to our translators! Personally I believe what the girls say is genuine, and if they do want to discuss anything which they don't want the viewers to know about they either whisper or have those conversations on the balcony or bathroom, where there are no microphones

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest beaver67
Just now, Benfold said:

I wish you were right Beav! There are some who believe that every word that the girls speak is a lie deliberately to feed false information to our translators! Personally I believe what the girls say is genuine, and if they do want to discuss anything which they don't want the viewers to know about they either whisper or have those conversations on the balcony or bathroom, where there are no microphones

I know Ben, some people will never understand- and even though the translation states what they did- some won't believe that either. Agree with what you said, on them not discussing what they don't want us to know about. To bad some don't get it ??????

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...