Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #33


Pete1960

Recommended Posts

3 minutes ago, pulo filipe said:

Leora Doing weekly cleaning 

In pink shorts and a white t-shirt 

Listening to music sung and dancing 

Paul on the computer 

Just a comment, not trying to strike up a big ass argument but when is she gonna start acting her age?

Maybe the 32 year olds I've known thru my many years on this planet may differ from yours, but I don't know of many gals her age that live or act like she does.  Of course she's not married and has no kids which was odd when I grew up.

Again I'm not trying to bate the Leora worshipers out into a verbal slug fest when my opinion about her immaturity* is expressed. 

*she's either on her iPhone, taking shower after shower or long ass baths, bating or sleeping into the afternoon. Yes there are exceptions.

  • Like 2
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

Leora is trying on outfits where (I feel) she's showing her feminine side (finally) without having to dress like she's on cam attracting viewers.

 

Wait a minute...I retracts some of that.  She's back to a crop top and flimsy shorts.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 24 minutes, Max Ragnar a dit :

Juste un commentaire, je n'essaie pas de lancer une grosse dispute, mais quand va-t-elle commencer à agir à son âge ?

Peut-être que les femmes de 32 ans que j'ai connues au cours de mes nombreuses années sur cette planète différente des vôtres, mais je ne connais pas beaucoup de filles de son âge qui vivent ou agissent comme elle. Bien sûr, elle n'est pas mariée et n'a pas d'enfants, ce qui était étrange quand j'ai grandi.

Encore une fois, je n'essaie pas de pousser les fidèles de Leora à se lancer dans une fête verbale des limaces lorsque mon opinion sur son immaturité* est exprimée. 

*elle est soit sur son iPhone, prenant douche après douche ou de longs bains de cul, soit en train de dormir ou de dormir toute l'après-midi. Oui, il y a des exceptions.

Bonjour Max Ragnar ;

Il est vrai que depuis un certain temps que cela deviens du grand n'importe quoi ,et je dirais que cela s'accélère !!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...