Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #36


Pete1960

Recommended Posts

1 hour ago, Anode said:

The misunderstanding of our exchange is that Paul of course had applied for a visa to come to Prague, but when he left it was at the time when many Russians were leaving their country so as not to go to the front where just tell me 

Thank you 

Ok. Here's the thing with that. Sure, many were leaving so not to be called up. But they were rushing out to the borders. Should Paul have turned round to Leora and say "I know we have made a lot of plans, and you have spent a lot of money, and we have things in place, but i am going to go to Ukraine instead and possibly get killed in a war i don't believe in"? If he had been called up and then did a runner, that would have been a totally different scenario. But he didn't, and he wasn't.

Admit it, you call him a coward - Amongst many other things - because you don't want him there full stop. Did you hate him so much during 2020,2021?? Or is the war a very convenient 'go to'?

Malia's husband isn't fighting for Ukraine. Is he a coward?

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

il y a 7 minutes, Slipper Guyquad a dit :

D'accord. Voici le problème avec ça. Bien sûr, beaucoup partaient pour ne pas être rappelés. Mais ils se précipitaient vers les frontières. Paul aurait-il dû se tourner vers Leora et lui dire : "Je sais que nous avons fait beaucoup de projets, et vous avez dépensé beaucoup d'argent, et nous avons tout mis en place, mais je vais plutôt aller en Ukraine et peut -être moi faire tuer » ? 

Admettez-le, vous le traitez de lâche - entre autres choses - parce que vous ne voulez pas qu'il soit là, point final. L'avez-vous tellement détesté en 2020,2021 ?? Ou la guerre est-elle une destination très pratique ?

Le mari de Malia ne se bat pas pour l'Ukraine. Est-ce un lâche ?

Je ne connais pas le mari de Malia ,Mais Paul il est vrais que je ne l'aime pas beaucoup trop arrogant ,et prétentieux !

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Anode said:

I don't know Malia's husband, but Paul is true that I don't like him, too arrogant and  pretentious!

Which brings it full circle, to my original gripe. You don't like him - Fine. That is just your opinion, which you are completely entitled to.

But changing stories and facts like you have done is NOT fine. Ok?

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

il y a 16 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Ce qui boucle la boucle, à mon reproche initial. Vous ne l'aimez pas - Très bien. Ce n'est que votre opinion, à laquelle vous avez pleinement droit.

Mais changer les histoires et les faits comme vous l’avez fait n’est PAS une bonne chose. D'accord?

Je n'ais pas changé l'histoire ni les faits ,Qu'il est quitté ou fuit le résultat est le même ,il arbore avec dédain sa veste militaire alors qu'il est bien au chaud et choyer et dorloté alors que ces compatriotes mords pour les idées débiles d'un dirigeant !!

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Anode said:

The misunderstanding of our exchange is that Paul of course had applied for a visa to come to Prague, but when he left it was at the time when many Russians left their country not to go to the front or simply tell me.

Thank you

Paul failed to get a visa the 1st time he tried , he and Leora then spoke to people on what they needed to do to get a visa which then worked but took another 3 months for the paperwork, they then had to get a visa for EVA again as previous visa had run out, but eva had medical problem with her back legs and front paws, once sorted they applied for her visa which also took a around 3 months. Once all visas were sorted leora booked the flights , the hotel to stay overnight , the sleeper train and the 2 drivers need for long taxi ride. 

  • Like 1
  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, GAG-HER a dit :

Paul n'a pas réussi à obtenir un visa la première fois qu'il a essayé, lui et Leora ont ensuite parlé aux gens de ce qu'ils devaient faire pour obtenir un visa, ce qui a ensuite fonctionné mais a pris encore 3 mois pour les formalités administratives, ils ont ensuite dû obtenir un visa pour EVA. encore une fois, car le visa précédent était expiré, mais Eva avait un problème médical avec ses pattes arrière et ses pattes avant, une fois triés, ils ont demandé son visa, ce qui a également pris environ 3 mois. Une fois tous les visas triés, Leora a réservé les vols, l'hôtel pour passer la nuit, le train-couchettes et les 2 chauffeurs nécessaires pour un long trajet en taxi. 

Bonsoir Gag-Her ,

Cette discussion  est arrivée peut être par mes dires mal exprimés ou mal comprises ,pour une veste de camouflage qui pour moi est mal vue de sa part alors que Paul vie aux frais de la princesse Leora !!

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 18 minutes, StnCld316 a dit :

Il s'assure simplement que son ouvrier ne vole pas tous les roubles russes Fabrication.   :grand sourire:

Bonsoir StnCld316 ;

Paul ne va pas avoir beaucoup de rentré d'argent le rouble ne vaut pratiquement rien ,l'économie Russe s'écroule !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...