Jump to content

Voyeur-House.TV - Part 1


Recommended Posts

1 hour ago, grege said:

A quoi donne droit une inscription gratuite si quelqu un sait?

moi je serais pour que les membre gratuits puissent avoir accès a plus de cameras premium  au moins une par pièce et accès limité au archives. et non je ne sais pas a quoi doone droit une inscription gratuite si ce n'est un accès restreint au site 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, grege said:

A quoi donne droit une inscription gratuite si quelqu un sait?

Cela te permet tout simplement d'avoir ton accès à VHTV, ça te permet aussi de visualiser les cams les plus populaire du moment en petite vignette sur l'écran 

Ça te permet aussi de pouvoir recevoir un prix de la part de VHTV si tu es éligible à son système et s'il est toujours en fonction 

17 minutes ago, dmac7713 said:

moi je serais pour que les membre gratuits puissent avoir accès a plus de cameras premium  au moins une par pièce et accès limité au archives. et non je ne sais pas a quoi doone droit une inscription gratuite si ce n'est un accès restreint au site 

Toi en fait tu veux le beurre, l'argent du beurre et la crémière en même temps ^^ 

Le but de toute entreprise est d'être lucrative et faire de l'argent, et c'est pas en mettant des cams gratuites partout que tu peux le devenir 

Déjà il y a des cams gratuites donc faut pas trop se plaindre, et il y a beaucoup de bonté de la part de membres de ce forum, aussi membres payants de VHTV, qui partagent souvent de jolies photos 

Mais dans tout les cas si un membre gratuit veux avoir accès à plus que ce qu'il veut voir, il y  a pas beaucoup d'autre solution que de devoir lui même devenir membre payant 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, moos54 said:

Cela te permet tout simplement d'avoir ton accès à VHTV, ça te permet aussi de visualiser les cams les plus populaire du moment en petite vignette sur l'écran 

Ça te permet aussi de pouvoir recevoir un prix de la part de VHTV si tu es éligible à son système et s'il est toujours en fonction 

Toi en fait tu veux le beurre, l'argent du beurre et la crémière en même temps ^^ 

Le but de toute entreprise est d'être lucrative et faire de l'argent, et c'est pas en mettant des cams gratuites partout que tu peux le devenir 

Déjà il y a des cams gratuites donc faut pas trop se plaindre, et il y a beaucoup de bonté de la part de membres de ce forum, aussi membres payants de VHTV, qui partagent souvent de jolies photos 

Mais dans tout les cas si un membre gratuit veux avoir accès à plus que ce qu'il veut voir, il y  a pas beaucoup d'autre solution que de devoir lui même devenir membre payant 

j'ai compter 35 camera gratuites au lieu des 44 de base

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, moos54 said:

Tu as pas l'impression qu'il y aurait un problème avec ton idéale de mettre presque tout gratuit ^^ 

j'ai regarder leur offre et je me suis aperçu que ci tu es membre standard tu n'a meme pas acces au archives qui selon moi serais un minimum. et non je ne veut pas tous gratuit c'est juste que vhtv manque de respect a certain de leurs utilisteurs 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, dmac7713 said:

j'ai regarder leur offre et je me suis aperçu que ci tu es membre standard tu n'a meme pas acces au archives qui selon moi serais un minimum. et non je ne veut pas tous gratuit c'est juste que vhtv manque de respect a certain de leurs utilisteurs 

désolé j'arrives pas à comprendre où il y a un manque de respect 

Tu as plusieurs offres qui te sont proposé, à toi de prendre celle qui te convient le mieux  

C'est partout pareil, tu as des offres téléphoniques super pas chère mais qui sont au final hyper restrictif 

c'est la loi de l'offre et la demande, rien de plus  

Après des fois quand on veut vraiment quelque chose, on hésite pas à y mettre le prix 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dmac7713 said:

I look at their offer and I realized that you are a standard member you do not even have access to archives that I think would be a minimum. and no I do not want all free it's just that vhtv disrespects some of their users 

vh has floated the idea of limited number of apts for a lower fee but haven't seen that happen yet. you should pm them directly & suggest some stuff. they might listen if it sounds like a good idea. but free? totally free? beside what they already give you? i doubt it.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Don't need and not asking for totally free.

Just suggesting a cam or 2 in each apt that is not a bird's eye view of a wall or a closet or a shelf or a stadium distance view of a side of a couch or an office chair, or a refrigerator or a tiny view through a doorway, or beaded curtains that cannot be seen through, and on and on and on

That could peak someone's interest in actually paying the outrageous amount they want per month.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, olddude1 said:

Don't need and not asking for totally free.

Just suggesting a cam or 2 in each apt that is not a bird's eye view of a wall or a closet or a shelf or a stadium distance view of a side of a couch or an office chair, or a refrigerator or a tiny view through a doorway, or beaded curtains that cannot be seen through, and on and on and on

That could peak someone's interest in actually paying the outrageous amount they want per month.

Still a lot less than RLC and you get a hell of more action here. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

An doubth,curiosity..anyone knows when changing houses the cam that appears first it's the free cam?Saying this because it's opens in diferent places of houses,ones its kitchen,others livingroom,others hall,or it's just an "roulette" and houses opens sometimes with one cam and others time with others?Dam,sorry my English but hope it's understable.If it opens with the free cams I found that's strange because lots of good views of livingrooms.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, olddude1 said:

Don't need and not asking for totally free.

Just suggesting a cam or 2 in each apt that is not a bird's eye view of a wall or a closet or a shelf or a stadium distance view of a side of a couch or an office chair, or a refrigerator or a tiny view through a doorway, or beaded curtains that cannot be seen through, and on and on and on

That could peak someone's interest in actually paying the outrageous amount they want per month.

For those 40,45$ a month in VH you have lots of houses to see,regular active places(most of them),an time archive that lets you watch any moment till 24h before,an giant archive of videos of this actual residents plus all the ones before..hard to get an better deal.If you find this 40$ for all this outrageous I can't imagine what would you think about other cams site prices and offers.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

VH offered a lot to freeloaders.Many users got FREE days to their account for participating in forum discussions and posting pics from FREE cams and it continued for months.Tell me one site that gives such generous offers.They have the most interactive support and management.If they decided to change some cams to PREMIUM, I fully support them.

VH is a business after all.They have every right to do so.There is still a lot of action on other FREE cams.As a freeloader,you have the right to express your opinion but that's it.The final decision rests with VH.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...