HarleyFatboy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 4 minutes ago, legrandrobert said: did you get my PM ?? Replied to you Legrand... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
legrandrobert Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 2 minutes ago, HarleyFatboy said: Replied to you Legrand... did not receive it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 1 minute ago, legrandrobert said: did not receive it. LOL....standby, I must have not done something right. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 1 minute ago, legrandrobert said: did not receive it. c'est parce que tu ne sais pas envoyé de vrai message privé, tu écrit a chaque fois sur le mur de la personne et personnellement, ce que vous penser ne mérite pas d'être vue par tous, donc je l'ai simplement supprimer merci de passer par le vrai systéme de message privé, comme ca on n'aura pas besoin de lire vos théories sur les filles merci d'avance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergio Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Just wandering these apartments for two minutes and we already know what will happen in the next eight hours, now it is always the same heated soup 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suckfootsoles Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Helen made an likeness of Polya to set on fire, are they arguing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 2 minutes ago, moos54 said: c'est parce que tu ne sais pas envoyé de vrai message privé, tu écrit a chaque fois sur le mur de la personne et personnellement, ce que vous penser ne mérite pas d'être vue par tous, donc je l'ai simplement supprimer merci de passer par le vrai systéme de message privé, comme ca on n'aura pas besoin de lire vos théories sur les filles merci d'avance So what are you saying here? Are you saying that you deleted something off my wall?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
legrandrobert Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 1 minute ago, moos54 said: c'est parce que tu ne sais pas envoyé de vrai message privé, tu écrit a chaque fois sur le mur de la personne et personnellement, ce que vous penser ne mérite pas d'être vue par tous, donc je l'ai simplement supprimer merci de passer par le vrai systéme de message privé, comme ca on n'aura pas besoin de lire vos théories sur les filles merci d'avance J'aimerais savoir à qui tu t'adresses et quel message tu as pu lire------------merci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 1 minute ago, legrandrobert said: J'aimerais savoir à qui tu t'adresses et quel message tu as pu lire------------merci. a toi et en même temps a harley et le message que j'ai pu lire, c'est le tiens ^^ je suis pas encore magicien mais écrire sur le mur de quelqu'un est visible par tous au contraire du message privé Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 1 minute ago, legrandrobert said: J'aimerais savoir à qui tu t'adresses et quel message tu as pu lire------------merci. He is talking about you and I and he deleted the messages off my wall. You apparently only sent a message that you posted on my wall. He, Moos, jumped at the chance to read what we said and then deleted it off my wall. This is total BS and should not be tolerated!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 3 minutes ago, HarleyFatboy said: So what are you saying here? Are you saying that you deleted something off my wall?? yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarleyFatboy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 1 minute ago, moos54 said: a toi et en même temps a harley et le message que j'ai pu lire, c'est le tiens ^^ je suis pas encore magicien mais écrire sur le mur de quelqu'un est visible par tous au contraire du message privé 99% of the people on this forum could give a shit about what I say and would not take the time to go and read anything off my wall. You had NO right in deleting anything off my wall.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts