Jump to content

Leora, Malia General Chat Topic #40 2020 June


happyone

Recommended Posts

my opinion on negative and positive post 

i going to wright it in dutch cause i'm not good in english

jonge mensen bedoel ik onder de 40 hebben een strake kijk op het leven, ze zijn keihard en kennen geen genade, ze zijn ook minder respectloos, en hebben ook minder ervaring in het leven, ze zijn dus snel geneigd negatief commentaar te leveren op alles wat ze niet bevalt.....oudere mensen boven 50  zijn  het tegen gestelde, meer ervaring in het leven, veel respect voor anderen, tevreden met wat ze krijgen of hebben, liefdevol en ze hebben ook een conservatieve denkwijze wat allemaal leid tot een positieve reactie..... dit heb ik allemaal van google, want ikzelf ben onder de 40

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mike r said:

my opinion on negative and positive post 

i going to wright it in dutch cause i'm not good in english

jonge mensen bedoel ik onder de 40 hebben een strake kijk op het leven, ze zijn keihard en kennen geen genade, ze zijn ook minder respectloos, en hebben ook minder ervaring in het leven, ze zijn dus snel geneigd negatief commentaar te leveren op alles wat ze niet bevalt.....oudere mensen boven 50  zijn  het tegen gestelde, meer ervaring in het leven, veel respect voor anderen, tevreden met wat ze krijgen of hebben, liefdevol en ze hebben ook een conservatieve denkwijze wat allemaal leid tot een positieve reactie..... dit heb ik allemaal van google, want ikzelf ben onder de 40

this post should open up whole bunch of controversy

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mike r said:

mijn mening over negatieve en positieve post 

Ik ga het in het Nederlands schrijven want ik ben niet goed in het Engels

jonge mensen bedoel ik onder de 40 hebben een strake kijk op het leven, ze zijn keihard en kennen geen genade, ze zijn ook minder respectloos, en hebben ook minder ervaring in het leven, ze zijn dus snel geneigd negatief commentaar te leveren op alles wat ze niet bevalt ..... oudere mensen boven 50 zijn het tegen gestelde, meer ervaring in het leven, veel respect voor anderen, tevreden met wat ze krijgen van hebben, liefdevol en ze hebben ook een conservatieve denkwijze wat allemaal leid tot een positieve reactie ..... dit heb ik allemaal van google, wil ikzelf ben onder de 40

ik probeer het ook in mijn eigen taal (NL), ik hoop dat het voor iedereen werkt 🙂 mijn engels is zwaar #$%&#&$&@.

Als 60+ kan ik je alleen maar gelijk geven, ik hoop alleen dat al dat negatieve geluid van de afgelopen tijd de bewoners niet nog vaker en langer van huis jaagt

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Xarvaz said:

ik probeer het ook in mijn eigen taal (NL), ik hoop dat het voor iedereen werkt 🙂 mijn engels is zwaar #$%&#&$&@.

Als 60+ kan ik je alleen maar gelijk geven, ik hoop alleen dat al dat negatieve geluid van de afgelopen tijd de bewoners niet nog vaker en langer van huis jaagt

I don't mean any disrespect here but if that does happen, then the tenants really need to stop and think about what they are doing on RLC.

Link to comment
Share on other sites

9 minuten geleden zei HarleyFatboy:

Ik bedoel hier geen gebrek aan respect, maar als dat gebeurt, moet de huurders echt stoppen en nadenken over wat ze doen op RLC.

ik begrijp wat je bedoelt en ze moeten tegen een stootje kunnen maar het gaat hier vaak te ver, zover dat het mij ook raakt

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Xarvaz said:

ik begrijp wat je bedoelt en ze moeten tegen een stootje kunnen maar het gaat hier vaak te ver, zover dat het mij ook raakt

I get that it sometimes goes to far.  I guess spending the kind of money that RLC asks for just means more to some people than others and when they feel like they maybe are getting cheated by tenants spending too much time outside, or to much time UM, it tends to frustrate people to the point that they make posts that sometimes they regret making.  I really don't know what the hell i'm talking about, I'm just a dumb ass country boy lol.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Xarvaz said:

ik begrijp wat je bedoelt en ze moeten tegen een stootje kunnen maar het gaat hier vaak te ver, zover dat het mij ook raakt

Hello,is there anybody here that can translate what you are talking about.I don´t understand dutch so please anyone?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Xarvaz said:

ik begrijp wat je bedoelt en ze moeten tegen een stootje kunnen maar het gaat hier vaak te ver, zover dat het mij ook raakt

he maker, ben jij ook nederelander, had ik al die tijd niet achter je gezocht, ja tuurlijk moeten ze tegen een stootje kunnen, maar ik 'b toch een zwaar hoofd dat de huurders onze berichten lezen 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, masterchef56 said:

Hello,is there anybody here that can translate what you are talking about.I don´t understand dutch so please anyone?

He is saying that as far as he is concerned the tenants take too much of a verbal beating by the viewing audience.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, mike r said:

de maker, ben jij ook ook nederlander, had ik al die tijd niet achter je gezocht, ja tuurlijk moeten ze tegen een stootje kunnen, maar ik 'b toch een zwaar hoofd dat de huurders onze berichten lezen 

yup 🙂 , I don't believe that either, but they claim it here

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...