Kjeld Carlsen Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 4 hours ago, sturmchaser said: Almost 0420 - BLAZE UP! - and no sign of them. Where o where could they be, with a cake? 🤔 I hope they are safe. 0 Og uden "Sugarduck" - ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jouandomy Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Home, and safe. 10:07 am 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jouandomy Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 1 hour ago, Kjeld Carlsen said: Jamen, så vil jeg da gøre det samme. Selv om jeg er helt komfortabel med engelsk - efter 6 år sammen med "Hestetyve" på Thule basen og 3 år i Gibraltar, hvor de ud over engelsk og spansk også - mellem de lokale indbyrdes - snakkede Gibberish, er det stadig nemmere at læse og høre et sprog, end det er selv at skulle udtrykke sig. Så nu er jeg spændt på hvad I - og Translator får ud af dette :-)) Google and Translator are my friends! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjeld Carlsen Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 5 minutes ago, jouandomy said: Home, and safe. 10:07 am 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
refazer Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 ice_video_20200717-091936.mp4 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
EyesOnly Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Nina was right to correct her english. But it was a nice greeting either way. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jouandomy Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 On 16/07/2020 at 01:06, sturmchaser said: Peut-être Chester Bearington, en l'honneur du chanteur / compositeur préféré de Kira, Chester Bennington. L'anniversaire de sa mort est le 20 juillet. Une triste journée en effet. 😢 Ou peut-être Freddie, l'inspiration derrière le groupe de Nina. Il devrait porter le t-shirt du groupe. OU PEUT-ÊTRE que nos filles l'ont déjà nommé, et nous n'avons aucune idée de ce que c'est. Peut-être que quelqu'un pourrait l'attraper dans une conversation qui passe ... 😉 0 I got an answer for the bear: "The bear has no name, but we have really had it for many years. I gave it to Nina for the first year of our acquaintance, that is, he is already about 8 years old 🙂 Old bear)))" 4 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodneytrotter Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Oh " Bear With No Name" sounds like an interesting movie! 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
freitag58 Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 54 minutes ago, jouandomy said: I got an answer for the bear: "The bear has no name, but we have really had it for many years. I gave it to Nina for the first year of our acquaintance, that is, he is already about 8 years old 🙂 Old bear)))" Nice that the bear without a name has ended its long hibernation. Now we hope that he will find the honey pots. Big old bears need a lot of sweets.🍯 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ed2 Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 7 hours ago, Kjeld Carlsen said: Jamen, så vil jeg da gøre det samme. Selv om jeg er helt komfortabel med engelsk - efter 6 år sammen med "Hestetyve" på Thule basen og 3 år i Gibraltar, hvor de ud over engelsk og spansk også - mellem de lokale indbyrdes - snakkede Gibberish, er det stadig nemmere at læse og høre et sprog, end det er selv at skulle udtrykke sig. Så nu er jeg spændt på hvad I - og Translator får ud af dette :-)) Som nordmann har jeg ingen problememer med å forstå hva du sier. 😉 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ed2 Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 5 hours ago, refazer said: ice_video_20200717-091936.mp4 0 💖🤗😘 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ed2 Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 13 hours ago, sturmchaser said: Well, I have it on good intel that the "cooker" was picked up yesterday by a strapping young lad, ending its streak at 10 days. But I appreciate your effort! I think Nina was impressed with the comrade's strength at hoisting the unit. I know it's only a 20 inch range, but even those can be hefty. You know, in the enlighted world, it is 60 cm. 😝 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts