Jump to content

Nina & Kira (2020) Part #6


Recommended Posts

1 hour ago, Kjeld Carlsen said:

Jamen, så vil jeg da gøre det samme. Selv om jeg er helt komfortabel med engelsk - efter 6 år sammen med "Hestetyve" på Thule basen og 3 år i Gibraltar, hvor de ud over engelsk og spansk også - mellem de lokale indbyrdes - snakkede Gibberish, er det stadig nemmere at læse og høre et sprog, end det er selv at skulle udtrykke sig.

Så nu er jeg spændt på hvad I - og Translator får ud af dette :-))

Google and Translator are my friends!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 16/07/2020 at 01:06, sturmchaser said:

Peut-être Chester Bearington, en l'honneur du chanteur / compositeur préféré de Kira, Chester Bennington. L'anniversaire de sa mort est le 20 juillet. Une triste journée en effet.  😢 

Ou peut-être Freddie, l'inspiration derrière le groupe de Nina. Il devrait porter le t-shirt du groupe.  

OU PEUT-ÊTRE que nos filles l'ont déjà nommé, et nous n'avons aucune idée de ce que c'est. Peut-être que quelqu'un pourrait l'attraper dans une conversation qui passe ...  😉 

 

bear1.JPG  0

I got an answer for the bear:
"The bear has no name, but we have really had it for many years. I gave it to Nina for the first year of our acquaintance, that is, he is already about 8 years old 🙂 Old bear)))"

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, jouandomy said:

I got an answer for the bear:
"The bear has no name, but we have really had it for many years. I gave it to Nina for the first year of our acquaintance, that is, he is already about 8 years old 🙂 Old bear)))"

Nice that the bear without a name has ended its long hibernation. Now we hope that he will find the honey pots. Big old bears need a lot of sweets.🍯

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Kjeld Carlsen said:

Jamen, så vil jeg da gøre det samme. Selv om jeg er helt komfortabel med engelsk - efter 6 år sammen med "Hestetyve" på Thule basen og 3 år i Gibraltar, hvor de ud over engelsk og spansk også - mellem de lokale indbyrdes - snakkede Gibberish, er det stadig nemmere at læse og høre et sprog, end det er selv at skulle udtrykke sig.

Så nu er jeg spændt på hvad I - og Translator får ud af dette :-))

Som nordmann har jeg ingen problememer med å forstå hva du sier. 😉

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, sturmchaser said:

Well, I have it on good intel that the "cooker" was picked up yesterday by a strapping young lad, ending its streak at 10 days.  But I appreciate your effort!  

I think Nina was impressed with the comrade's strength at hoisting the unit.  I know it's only a 20 inch range, but even those can be hefty.  

You know, in the enlighted world, it is 60 cm. 😝

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...