Jump to content

Carla & Yanai General Chat 2020 #5 July


Recommended Posts

11 hours ago, HarleyFatboy said:

I find it pretty sad when RLC is down to the hopes of seeing guests!!

Indeed,gess because so little interesting houses and residents avaliable,so the hopes go to guests😅.

Link to comment
Share on other sites

J'ai aperçu Yanai à peu près à 12H00 entré par le balcon dans sa cuisine remplie de poches de courses il portait un masque noir covid, il les a mis dans une autre pièce habite-t-il au rez-de-chaussée ?

I saw Yanai at about 12:00 PM entering from the balcony in his kitchen full of shopping bags he was wearing a black covid mask, he put them in another room does he live on the ground floor?

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, scoutouyoufe said:

J'ai aperçu Yanai à peu près à 12H00 entré par le balcon dans sa cuisine remplie de poches de courses il portait un masque noir covid, il les a mis dans une autre pièce habite-t-il au rez-de-chaussée ?

I saw Yanai at about 12:00 PM entering from the balcony in his kitchen full of shopping bags he was wearing a black covid mask, he put them in another room does he live on the ground floor?

 

Ils habitent plus ou moins au dernier étage de leur immeuble, ça se voit justement par rapport au balcon proche de la cuisine, je pense que tu ne la simplement pas vue rentré chez lui par la porte d'entrée ^^

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, moos54 said:

Ils habitent plus ou moins au dernier étage de leur immeuble, ça se voit justement par rapport au balcon proche de la cuisine, je pense que tu ne la simplement pas vue rentré chez lui par la porte d'entrée ^^

La porte d'entrée est au bout du couloir c'est bien ça ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, scoutouyoufe said:

La porte d'entrée est au bout du couloir c'est bien ça ?

tout dépend à quoi tu pense par au bout, c'est la porte à gauche sur la caméra du couloir, après tu as les chambres

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...