Jump to content

Carla & Yanai General Chat 2020 #6 August


Recommended Posts

7 minutes ago, phantomcapsnet said:

and with RLC management too 🤭. They did not give a shit to your complaints

ils sont en vacances la plupart du temps ils en ont rien à foutre et si tu savais ce que je pense des mecs comme toi,

c'est facile de s'en prendre à un collegue alors qu'il y a beaucoup d'autres membres ici qu'ils pensent exactement la même chose que moi alors retourne au bar faire les commères avec corbo et vient pas me casser les couilles c'est clair !

tu fais parti des gens qui pensent qu'avec leur bites

Link to comment
Share on other sites

il y a 9 minutes, firewall a dit :

ils sont en vacances la plupart du temps ils en ont rien à foutre et si tu savais ce que je pense des mecs comme toi,

c'est facile de s'en prendre à un collegue alors qu'il y a beaucoup d'autres membres ici qu'ils pensent exactement la même chose que moi alors retourne au bar faire les commères avec corbo et vient pas me casser les couilles c'est clair !

tu fais parti des gens qui pensent qu'avec leur bites

je vois que je suis cité même quand je me mèle de rien, je suis une vraie légende, merci!!!!🤙

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, firewall said:

don't need to have an argument, Barcelona won 3-1 in the champion ligue tonight and is qualified for the 1/4 final 🙂

True. But it's sad because they were first struggling to sleep, and when they finally got to sleep they started complaining with each other because he called her, and they weren't hearing each other well. And now she went to the kitchen terrace, and the other guest guy went there too

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, moos54 said:

For information, these people come to see friends, not on a website called RLC

edited my arguement made no sense so i deleted it and it sounded so good when i first thought of it but i thought better of it lol

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...