Jump to content

B4 - General Topic 2022 #26 (February / March)


Recommended Posts

22 minutes ago, corpslibre said:

You answer without analysis, this is the version we assumed when she returned, but note that since then she avoids completely undressing in front of the cameras, except for the bath, but puts a towel on him as soon as she leaves. Whereas before her departure she was among the least shy. You didn't even notice this change? Haven't you also observed the benevolence that the other girls suddenly show her, as if to protect her, to get her through this imposed stay as well as possible?

You make it sound like she's broken her parole conditions and been sent back to prison. 🙂 She there at her own free will.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, corpslibre said:

Vous répondez sans analyse, c'est la version qu'on supposait à son retour, mais notez que depuis elle évite de se déshabiller complètement devant les caméras, sauf pour le bain, mais lui met une serviette aussitôt en partant. Alors qu'avant son départ elle était parmi les moins timides. Vous n'avez même pas remarqué ce changement ? N'as-tu pas observé aussi la bienveillance que les autres filles lui manifestent soudain, comme pour la protéger, pour lui faire traverser au mieux ce séjour imposé ?

Je répond car j'ai des informations solides et fiables de personnes que je ne met pas en doute 

De plus, il y a les cours d'anglais des deux filles qui corrobore les propos, car les filles racontent souvent ce qu'elles font et ce qu'elles vivent en ce moment 

Non je n'ai pas fait attention à cela car à chaque fois que je la regarde elle est topless dans la chambre 🙂

Après comme je l'ai dit, elle revient après une rupture sentimentale, donc normal que les filles soient proche d'elle, et il faut peut être aussi prendre en compte les événements qui sont entrain de se jouer entre l'Ukraine, la Russie et le reste du monde, car même si on ne s'en pas encore compte, cela les impacte directement car les filles sont soit Ukrainiennes, soit Russes

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, moos54 said:

Je réponds car j'ai des informations solides et fiables de personnes que je ne mets pas en doute 

De plus, il y a les cours d'anglais des deux filles qui corroborent les propos, car les filles racontent souvent ce qu'elles font et ce qu'elles vivent en ce moment 

Non je n'ai pas fait attention à cela car à chaque fois que je la regarde elle est topless dans la chambre 🙂

Après comme je l'ai dit, elle revient après une rupture sentimentale, donc normal que les filles soient proches d'elle, et il faut peut être aussi prendre en compte les événements qui sont entrain de se jouer entre l'Ukraine, la Russie et le reste du monde, car même si on ne s'en pas encore compte, cela les impacte directement car les filles sont soit Ukrainiennes, soit Russes

Going on vacation with Holly makes sense, but coming back a month later and the radical change in behavior on the way back is debatable, imagine one of the girls speaking out loud in front of the cameras of RLC's obligation to do act of presence. I doubt that is appreciated. That said, I don't blame her, showing off in front of cameras broadcasting on the Internet is not something simple, and going topless has nothing to compare with total nudity, let alone caressing yourself.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, corpslibre said:

Going on vacation with Holly makes sense, but coming back a month later and the radical change in behavior on the way back is debatable, imagine one of the girls speaking out loud in front of the cameras of RLC's obligation to do act of presence. I doubt that is appreciated. That said, I don't blame her, showing off in front of cameras broadcasting on the Internet is not something simple, and going topless has nothing to compare with total nudity, let alone caressing yourself.

You give too much importance to RLC management
The girls constantly talk about what they earn or when they leave RLC, it's nothing really secret for those who understand the language
You get the wrong idea about it all
Tweety has never had a problem with the presence of cameras to do anything, and she doesn't either now that she's back, you just have to look at her to realize it

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...