Jump to content

Pictures of Nora, Rita, & Jenny Split #7


Recommended Posts

DAMN I GET A BONER WHENEVER THESE TWO ARE TOGETHER. :P :P :P :P

A little embarrassing to confess  :-[, but every now and then I learned new English words, such as again, thanks to urban dictionary.

Link to comment
Share on other sites

On ‎2015‎-‎07‎-‎31 at 4:00 PM, bernt said:

 

Quote

DAMN I GET A BONER WHENEVER THESE TWO ARE TOGETHER. :P :P :P :P

je trouverais plus sensuelle de voir kamilla et jenny flirter ensemble et plus excitant aussi,que carla et mario s envoyer en l air

 

j ai pas asez dde recul parce que je suis nouveau mais nora ne serait elle pas jalouse? j ai l impression qu elle surveille

Link to comment
Share on other sites

je ne sais plus qui l'avais dit avant, mais effectivement, je pense que kristy a le dessus mental sur kamila, qui est adorable mais plus soumise....kristy dirige leurs rapports!!!

I do not remember who had said before, but actually, I think kristy has the mental upper hand over kamila, which is lovely but .... kristy submitted their reports leads !!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

je ne sais plus qui l'avais dit avant, mais effectivement, je pense que kristy a le dessus mental sur kamila, qui est adorable mais plus soumise....kristy dirige leurs rapports!!!

I do not remember who had said before, but actually, I think kristy has the mental upper hand over kamila, which is lovely but .... kristy submitted their reports leads !!! :D :D

oui kamila a l air un peu passive et cherche peut etre son orientation sexuel ,d ou ce coté un peu naif qui se lit sur son visage
Link to comment
Share on other sites

je ne sais plus qui l'avais dit avant, mais effectivement, je pense que kristy a le dessus mental sur kamila, qui est adorable mais plus soumise....kristy dirige leurs rapports!!!

I do not remember who had said before, but actually, I think kristy has the mental upper hand over kamila, which is lovely but .... kristy submitted their reports leads !!! :D :D

oui kamila a l air un peu passive et cherche peut etre son orientation sexuel ,d ou ce coté un peu naif qui se lit sur son visage

personnellement, je pense que kamila connaît parfaitement ses gouts sexuels, et depuis longtemps!!!! ;D ;D ;D

I personally think kamila knows his sexual tastes, and long !!!! ; D; D; D ;D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...