Jump to content

B1 Girls on Vacation - General Topic November #3 / December #1


Recommended Posts

19 minutes ago, omedo said:

Porque no cambian a Kate a la habitación de Kristy?, de todas maneras siempre está allí.

yo no se omedo yo creo que el cuarto de kate puede ser usado para otra persona si ella no lo va usar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ihr könnt mich steinigen,
Amber ist wie ein Fremdkörper in diesem Haus.
RLC sollte sie nach #B2 bewegen, da passt sie hin.

Es kommt Bewegung in RLC 
Mit  Kristy , nun auch Maracuja und Eiden können fast "Moskauer Zeiten" anbrechen.
Vielleicht bekommen wir noch eine Wohnung mit "Engeln" besetzt.
Die Preiserhöhung muss gerechtfertigt werden.

You can stone me,
Amber is like a foreign body in this house.
RLC should move her to # B2, she'll be fine.

There is movement in RLC
With Kristy, and now also Maracuja and Eiden can almost 'Moscow times' begin.
Maybe we will get another apartment with 'angels' staffed.
The price increase must be justified.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, canito said:

omedo says why dont they move kate into kristy room?in all she always in there.

yes would be a good idea there is a free bed now in Kate bedroom  🙂

this is the problem when you bring two friends together in the same apartment they sleep together it was the same thing between Nice and Aria

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, moritzmax said:

Ihr könnt mich steinigen,
Amber ist wie ein Fremdkörper in diesem Haus.
RLC sollte sie nach #B2 bewegen, da passt sie hin.

Es kommt Bewegung in RLC 
Mit  Kristy , nun auch Maracuja und Eiden können fast "Moskauer Zeiten" anbrechen.
Vielleicht bekommen wir noch eine Wohnung mit "Engeln" besetzt.
Die Preiserhöhung muss gerechtfertigt werden.

You can stone me,
Amber is like a foreign body in this house.
RLC should move her to # B2, she'll be fine.

There is movement in RLC
With Kristy, and now also Maracuja and Eiden can almost 'Moscow times' begin.
Maybe we will get another apartment with 'angels' staffed.
The price increase must be justified.

 

I also think Amber doesn't really fit in this apartment. I would go even further and ask if she should at all be in RLC. 

It's nice to have Kristy and Maracuya in the Project again, but with Moscow times it doesn't have much to do. The apartments are located in different countries. I would have liked to see all the girls in an Apartment, best with BF's. 

Anyway, definitely a good step in the right direction. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alladino said:

I also think Amber doesn't really fit in this apartment. I would go even further and ask if she should at all be in RLC. 

It's nice to have Kristy and Maracuya in the Project again, but with Moscow times it doesn't have much to do. The apartments are located in different countries. I would have liked to see all the girls in an Apartment, best with BF's. 

Anyway, definitely a good step in the right direction. 

Das Problem der Übersetzung
Beachte bitte Die "" 
"Moskauer Zeit" bezieht sich auf das Zusammenleben in der Wohnung mit den Besuchen der Engel.

The problem of translation
Please note the ''
'Moscow time' refers to living together in the apartment with the visits of the angels.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, moritzmax said:

Das Problem der Übersetzung
Beachte bitte Die "" 
"Moskauer Zeit" bezieht sich auf das Zusammenleben in der Wohnung mit den Besuchen der Engel.

The problem of translation
Please note the ''
'Moscow time' refers to living together in the apartment with the visits of the angels.

Keine Sorge, ich habe die deutsche Version gelesen. 👍

Ich dachte, du meinst die Zeit mit Kristy und den Engeln zusammen in der Wohnung (in Moskau). Vielleicht die beste Wohnung, die RLC je hatte. 😀

Mir war nur wichtig zu sagen, dass obwohl Kristy und Mara jetzt wieder im Projekt sind, das Ergebnis ein anderes sein kann. Die Engel sind jetzt eben leider in unterschiedlichen Ländern untergebracht und können sich nicht mal schnell besuchen. Es wäre vielleicht besser gewesen, so viele Frauen dieser Gruppe wie möglich wieder zusammenzubringen. 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Alladino said:

Keine Sorge, ich habe die deutsche Version gelesen. 👍

Ich dachte, du meinst die Zeit mit Kristy und den Engeln zusammen in der Wohnung (in Moskau). Vielleicht die beste Wohnung, die RLC je hatte. 😀

Mir war nur wichtig zu sagen, dass obwohl Kristy und Mara jetzt wieder im Projekt sind, das Ergebnis ein anderes sein kann. Die Engel sind jetzt eben leider in unterschiedlichen Ländern untergebracht und können sich nicht mal schnell besuchen. Es wäre vielleicht besser gewesen, so viele Frauen dieser Gruppe wie möglich wieder zusammenzubringen. 

 

Ok, warten wir ab , vielleicht geht noch was, man muss abwarten können.  Wir wissen nicht wie die Mädchen Privat oder im Beruf eingebunden sind. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MASTERMASSUER said:

OMG. They seriously brought them back !!!!!!!!!!!!! Kristy, Kate, Maracuya and Baldy. Yuck. Would have preferred Kamila and Kaley over them.   🤢 🤮

Me to my friend

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...