Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted

The two nice girls are back , let’s see if a crazy weekend is on the making 😉 On another observation , I don’t think I have ever experienced and seen a person sleeping in this strange position like Elian ( camel like laying down  , looks uncomfortable but must be great for her ) 

Posted
  On 6/3/2021 at 10:36 PM, ddhm said:

The two nice girls are back , let’s see if a crazy weekend is on the making 😉 On another observation , I don’t think I have ever experienced and seen a person sleeping in this strange position like Elian ( camel like laying down  , looks uncomfortable but must be great for her ) 

Expand  

ddhm, tu ne vois pas clair?? Tesla est rentrée seule

Posted
  On 6/3/2021 at 10:50 PM, winnlove said:

ddhm, tu ne vois pas clair ?? Tesla est rentrée seule

Expand  

Mais non, il a raison DDMH, Elian est rentrée aussi après et elle est cachée sous les draps blancs de son lit en position de chameau

Posted
  On 6/3/2021 at 11:00 PM, isidore57 said:

Mais non, il a raison DDMH, Elian est rentrée aussi après et elle est cachée sous les draps blancs de son lit en position de chameau

Expand  

Oui, Elian est rentrée après. Je n'ai n'ai vu que Tesla, mais voilà, les 2 filles sont rentrées sans mec.

• Like 1
Posted
  On 6/3/2021 at 11:20 PM, winnlove said:

OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. 

Expand  

Moi, je pencherais pour Tereza, elle a beaucoup de classe dans sa démarche et tout le reste 

Posted (edited)

OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. 

Expand  

La plus belle c'est Amy 😁

Sinon mon second choix se porte sur VIVIAN

Edited by moos54
  • Like 2
Posted

Expand  

Tereza est superb ☺️ Je crois le même chose 😇

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...