Jump to content

B4 Girls On Vacation - General Topic 2021 #60 (June)


Recommended Posts

The two nice girls are back , let’s see if a crazy weekend is on the making 😉 On another observation , I don’t think I have ever experienced and seen a person sleeping in this strange position like Elian ( camel like laying down  , looks uncomfortable but must be great for her ) 

Link to comment
Share on other sites

il y a 13 minutes, ddhm a dit :

The two nice girls are back , let’s see if a crazy weekend is on the making 😉 On another observation , I don’t think I have ever experienced and seen a person sleeping in this strange position like Elian ( camel like laying down  , looks uncomfortable but must be great for her ) 

ddhm, tu ne vois pas clair?? Tesla est rentrée seule

Link to comment
Share on other sites

il y a 9 minutes, winnlove a dit :

ddhm, tu ne vois pas clair ?? Tesla est rentrée seule

Mais non, il a raison DDMH, Elian est rentrée aussi après et elle est cachée sous les draps blancs de son lit en position de chameau

Link to comment
Share on other sites

il y a 11 minutes, isidore57 a dit :

Mais non, il a raison DDMH, Elian est rentrée aussi après et elle est cachée sous les draps blancs de son lit en position de chameau

Oui, Elian est rentrée après. Je n'ai n'ai vu que Tesla, mais voilà, les 2 filles sont rentrées sans mec.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 15 minutes, winnlove a dit :

OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. 

Moi, je pencherais pour Tereza, elle a beaucoup de classe dans sa démarche et tout le reste 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, winnlove said:

OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. 

La plus belle c'est Amy 😁

Sinon mon second choix se porte sur VIVIAN

Edited by moos54
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, winnlove said:

OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. 

Tereza est superb ☺️ Je crois le même chose 😇

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, winnlove said:

OT: I think and I see, like many, that the most beautiful young woman of the moment at RLC is ... either RADISLAVA or either TEREZA. 

for me it's Ariana & Vivian. I like Tereza and Radi too 😉

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...