winnlove Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Tesla est rentrée seule visiblement. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddhm Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 The two nice girls are back , let’s see if a crazy weekend is on the making 😉 On another observation , I don’t think I have ever experienced and seen a person sleeping in this strange position like Elian ( camel like laying down , looks uncomfortable but must be great for her ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnlove Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 il y a 13 minutes, ddhm a dit : The two nice girls are back , let’s see if a crazy weekend is on the making 😉 On another observation , I don’t think I have ever experienced and seen a person sleeping in this strange position like Elian ( camel like laying down , looks uncomfortable but must be great for her ) ddhm, tu ne vois pas clair?? Tesla est rentrée seule Link to comment Share on other sites More sharing options...
isidore57 Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 il y a 9 minutes, winnlove a dit : ddhm, tu ne vois pas clair ?? Tesla est rentrée seule Mais non, il a raison DDMH, Elian est rentrée aussi après et elle est cachée sous les draps blancs de son lit en position de chameau Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnlove Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 il y a 11 minutes, isidore57 a dit : Mais non, il a raison DDMH, Elian est rentrée aussi après et elle est cachée sous les draps blancs de son lit en position de chameau Oui, Elian est rentrée après. Je n'ai n'ai vu que Tesla, mais voilà, les 2 filles sont rentrées sans mec. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnlove Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
isidore57 Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 il y a 15 minutes, winnlove a dit : OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. Moi, je pencherais pour Tereza, elle a beaucoup de classe dans sa démarche et tout le reste Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 (edited) 31 minutes ago, winnlove said: OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. La plus belle c'est Amy 😁 Sinon mon second choix se porte sur VIVIAN Edited June 3, 2021 by moos54 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddhm Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 1 hour ago, winnlove said: ddhm, tu ne vois pas clair?? Tesla est rentrée seule Tesla came back with Elian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddhm Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 39 minutes ago, winnlove said: OT: Je pense et je vois, comme beaucoup, que la plus belle jeune femme du moment à RLC est... soit RADISLAVA ou soit TEREZA. Tereza est superb ☺️ Je crois le même chose 😇 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluewinner Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 43 minutes ago, winnlove said: OT: I think and I see, like many, that the most beautiful young woman of the moment at RLC is ... either RADISLAVA or either TEREZA. for me it's Ariana & Vivian. I like Tereza and Radi too 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
legrandrobert Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 1 hour ago, winnlove said: Oui, Elian est rentrée après. Je n'ai n'ai vu que Tesla, mais voilà, les 2 filles sont rentrées sans mec. Et Elian ne semblait pas avoir de pantalons lorsqu'elle est entrée dans la chambre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts