Jump to content

B1 - General Topic 2021 #45 (October)


Recommended Posts

2 minutes ago, nagachilli2 said:

Ако сменят момичетата от B1 с Карол, близнаците и Нана...не точно парти животни, проблемът е решен. 

With these 4 girls neighbors will not even understand that the apartment is open again!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Alladino said:

 

Je ne les ai vus qu'une seule fois dans la cuisine, en train de cuisiner le haut du corps nu. La situation dans son ensemble était tout sauf réaliste.

De plus, les chirurgies plastiques ont vraiment fait beaucoup de dégâts à ces filles. Cicatrices partiellement clairement visibles, forme de poitrine non naturelle, etc. Il est triste de voir ce que certaines filles se font.

 

Alladino, certes la chirurgie plastique est souvent une opération hasardeuse et l'on peut regretter parfois le résultat, mais vous ne pouvez pas accuser RLC de pousser ces filles à la chirurgie plastique, énormément de femmes y ont recours de nos jours, et le résultat est souvent une affaire de goût. L nudité dans une cuisine n'est pas quelque chose de surréaliste, simplement un mode de vie, tout le monde n'aime pas porter des vêtements lorsque  l'on est chez soi, de même que l'on apprécie généralement davantage de dormir nu qu'avec un pyjama ou des sous-vêtements. Je déplore moi-même de voir des filles fumer ou s'abimer physiquement avec de la chirurgie esthétique, qui devrait avant tout être utilisée que dans les cas le nécessitant réellement. Mais cela reste un choix qui leur appartient et de là à accuser RLC d’incitation comme vous semblez le faire, je pense que vous allez un peu loin.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, corpslibre said:

Alladino, of course plastic surgery is often a hazardous operation and we can sometimes regret the result, but you cannot accuse RLC of pushing these girls to plastic surgery, a lot of women use it nowadays, and the result is often a matter of taste. Nudity in a kitchen is not something surreal, just a way of life, not everyone likes to wear clothes when they are at home, just as we generally enjoy sleeping naked. than with pajamas or underwear. I myself deplore seeing girls smoke or physically damage themselves with cosmetic surgery, which should above all be used only in cases which really require it.

👍

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, james deen said:

I think he means kick out the b2 girls and put b1 in there 

I'm never sure with Dino...😏

It would just mean they could kill 2 birds with 1 stone. The B1 girls could party in B4 and the B4 girls I mentioned would be in downtown Barca, which would suite them...and they'd be as quite as mice ☺️

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, nagachilli2 said:

If they switched the B1 girls for Karol, the twins and Nana...not exactly party animals, problem solved. 

Nae, nothing would change, even in B4 they have the same problem. They would be able to close B4 in a month like B1. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...