waldi Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 1 minute ago, ze81 said: Well gona watch rlc an bit,nowdays they look,act more trustworthy than VHTV,sad but true😅.Then i will have to sleep..you know..Family issues. yep, I'm switching over to other site either; at least they don't cut the stream because one of idiots didn't like something and decided to send a fucking ticket; cheers @Voyeur House TV ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amy3 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 You don't know that. VHTV could have done it themselves. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabbath1987 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 5 minutes ago, apricot said: poor me. that was my 1st house. seems that ı t ll be closed because of narco reasons family issues at soon. ı confess ı had family issues when ı opened this topic. It's not gone forever I guess. Most likely in some hours will be online again. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabbath1987 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Just now, Amy3 said: You don't know that. VHTV could have done it themselves. He does not understand. Read his last posts. All completely they same 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfer06 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 vh needs to take a timeout & figure out wtf is going on. some good residents left for whatever reason & get replaced by apts where nothing happens people don't show up, or are taken offline for no apparent reason. just stop for a couple of days & let us watch what is there instead of getting everyone angry.15 apts could go on hiatus & we probably wouldn't miss much if anything! 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pahman Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Guys, maybe the family issues are real. I don't think they would have done that just for fun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnlove Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 J'ai envoyé un message à VHTV. Leur demandant pourquoi cet appartement était disparu. Ils m'ont répondu tout de suite en disant (copié/collé) : Elise & Jim's apt est déconnecté pendant quelques heures en raison de problèmes familiaux 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ze81 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 7 minutes ago, jabbath1987 said: He does not understand. Read his last posts. All completely they same If you say so. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnlove Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Pour tout le monde! L'appartement est OFFLINE pour quelques heures!! ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Pas besoin de s'enervé pour si peu, il y a 33 autres appartements sur VH, cet appartement vient simplement d'être mis en ligne, le participant et les guests ont fait des choses non conventionnel qui ont fait réagir VHTV pour mettre l'appartement hors ligne c'est pas plus compliqué que cela, Peut être qu'il reviendra demain, ou peut être pas et qu'il sera remplacé par d'autres participants Dans tout les cas cela ne sert à rien de s'en prendre aux autres membres du forum, qui n'ont rien a voir avec toute cette histoire Surtout ce membre ne t'attaque pas pour avoir envoyé un ticket a vh pour savoir ce qu'il ce passe, mais ils parlent de ceux qui auraient envoyés des tickets pour se plaindre des événements dans l'appartement je pense que des excuses s'imposent Link to comment Share on other sites More sharing options...
winnlove Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 il y a 2 minutes, moos54 a dit : Pas besoin de s'enervé pour si peu, il y a 33 autres appartements sur VH, cet appartement vient simplement d'être mis en ligne, le participant et les guests ont fait des choses non conventionnel qui ont fait réagir VHTV pour mettre l'appartement hors ligne c'est pas plus compliqué que cela, Peut être qu'il reviendra demain, ou peut être pas et qu'il sera remplacé par d'autres participants Dans tout les cas cela ne sert à rien de s'en prendre aux autres membres du forum, qui n'ont rien a voir avec toute cette histoire Tu n'as pas vu mon mes précédents mails. J'ai reçu une réponse précise de VHTV. Et certains ici, ne comprennent pas le fonctionnement de CC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Just now, winnlove said: Tu n'as pas vu mon mes précédents mails. J'ai reçu une réponse précise de VHTV. Et certains ici, ne comprennent pas le fonctionnement de CC. Si j'ai bien vue Et tout le monde a bien compris les événements de ce soir Par contre tu auras aussi remarqué que les autres membres ne réagissent pas vraiment au personnes qui ne parle que français, donc je ne suis même pas certain que les réactions soit envers ta personne ou tes posts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts