Jump to content

B1 Girls on Vacation - General Topic May #3


Recommended Posts

5 minutes ago, Mauri said:

that RLC pays of the extra Bonuses for the shows, we all agree, the fault is not of the boy, but the girls who provoke him, otherwise nothing would have happened, as you see, now on RLC it is a fashion to be able to share the boyfriend some friends,

RLC is right to do this, people pay to see Replay last night and RLC makes money, everything works

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Sergio said:

RLC ha ragione a fare questo, la gente paga per vedere Replay la scorsa notte e RLC fa soldi, tutto funziona

Yes. but the concept of RLC of private life is wrong, in reality we do not masturbate collectively with other girls every day as if it were the first time they did it, and above all I don't think it often happens to have threesomes, and not even Amalia wanted do it last night if you have noticed what happened before

Link to comment
Share on other sites

Today, there must be members of the RLC staff who have made some stains in their very expensive pants, have the power of life or death on the apt can be very pleasurable at times
It's one of those moments where they feel almighty, they're happy to be part of this organization like never
Moments like that of today are priceless and it is the juice to them and that's the reason why they work at RLC
To take oneself a bit for god,who would not dream of it...

Miserables RLC's A-holes... :biggrin:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, miscvoyeur said:

There's not much knowledge to be had. The guy was just a friend of hers that she invited over.

 -Like everything else involving what goes on in these apartments it's all guesswork on our part.  None of us know for sure if he was Amalia's bf or just some friend she invited over.  I personally GUESS he was just a friend.  No matter how drunk a girl gets if she is in a serious relationship with a gent it's highly unlikely she is going to share him with another girl or girls for sex.  Not impossible but highly unlikely. 

Somebody posted that what happened last night wasn't the guys fault but the girls fault.  I don't buy that.  The girls were certainly not innocent victoms.  They were all in a party mood and having fun but none of them were used to drinking as heavy and nonstop as they were last night and if you watched close every time Amalia turned her head for a second he was filling up her glass and he was hitting Daniela with another shot of tequila every couple minutes.  It's also not impossible that he could have spiked their drinks when they weren't looking.  It's been done before and we don't know this guy from Adam.  Then Daniela has had enough and goes upstairs to go to sleep and he goes up and drags her out of her bed and back downstairs.  No my friends he wasn't single handedly responsible for last night but he did play a BIG part in making it do so far.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SierraTM said:

Fxxk where is our pal Harley to come tell us they are now having round 3 with Pam & Karla???

I will be really pissed if they are having round 3 with Karla and not showing it on cam 🤬

P.S: Just kidding Harley, i like your comments in this forum.

Hope when place returns online nothing is changed,still remember what hapened in b2.Or you fallow the scrip rlc gives or you basicaly screwed.Those three girls that were in b2 never ever appeared again in site.But someone like the show twins apear again and again.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zzakary said:

@moos54

Moos,tu m'as souvent repondu concernant ce que je pense etre des UM abusif de la part de RLC
Mais avec B1,ils ont franchit un pas  de plus,franchement,qui peut croire a ce qu'il indique,c'est-a-dire probleme internet
Toutes les coincidences font que,au final,ce n'est plus une coincidence,mais un enorme mensonge
Et bien sûr,je pense que tu me vois venir avec ma question
Elle est simple,et sans detour,crois tu que RLC ment ou non et pourqouoi?
Je sais maintenant que tu n'ai pas Nostradamus,mais ton avis et ta conviction profonde me suffiront
Merci d'avance pour ta reponse detaillé(sur l'humeur t'en dit)

ASide

Again RLC, thank you for preventing us from seeing their reactions to wakefulness after this restless night,this is one of the best part of life in the apt that you make disappear...

Miserables RLC's A-holes... :biggrin:

Je n'ai pas de raison de ne pas y croire, c'est une chose qu'ils ont ajouter que récemment et qui permet de mettre une cause a un problème 

Peut être que cela englobe pas mal de chose, je n'en sais rien, un peu à l'image des petits avions qui dit que les participants sont en vacances alors qu'ils ne le sont pas forcément, cela permet juste de prévenir que les participants ne sont pas présent pendant quelques jours 

Si je me trompe pas, ils n'ont pas mis tout de suite le pourquoi de cette maintenance enfin je n'ai pas l'impression en regardant ce matin avant de partir bosser 

Après tu pense qu'ils veulent cacher quelques choses? j'aimerais bien savoir quoi d'ailleurs après ce qu'il c'est passer cette nuit ^^ 

RLC est une entreprise et comme toute entreprise, il ne vaut pas mieux se mettre les clients à dos, et les clients c'est nous 

Donc s'ils mettent en maintenance c'est qu'il n'y a pas le choix, et il peut se passer n'importe quoi dans ces maintenances, des sociétés extérieurs venant faire des travaux, et le risque zéro n'existe pas pendant des travaux 

Mais je ne crois pas aux différentes thérories que si RLC met en maintenance, c'est pour que le mec se tape Pam et Karla ou quoi que ce soit d'autre dans le genre alors que c'est justement le fond de commerce de RLC de pouvoir faire voir ce genre de chose

je connais pas beaucoup d'entreprise qui aime se tirer une balle dans le pied pour louper des contrats juteux ^^

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, moos54 said:

Je n'ai pas de raison de ne pas y croire, c'est une chose qu'ils ont ajouter que récemment et qui permet de mettre une cause a un problème 

Peut être que cela englobe pas mal de chose, je n'en sais rien, un peu à l'image des petits avions qui dit que les participants sont en vacances alors qu'ils ne le sont pas forcément, cela permet juste de prévenir que les participants ne sont pas présent pendant quelques jours 

Si je me trompe pas, ils n'ont pas mis tout de suite le pourquoi de cette maintenance enfin je n'ai pas l'impression en regardant ce matin avant de partir bosser 

Après tu pense qu'ils veulent cacher quelques choses? j'aimerais bien savoir quoi d'ailleurs après ce qu'il c'est passer cette nuit ^^ 

RLC est une entreprise et comme toute entreprise, il ne vaut pas mieux se mettre les clients à dos, et les clients c'est nous 

Donc s'ils mettent en maintenance c'est qu'il n'y a pas le choix, et il peut se passer n'importe quoi dans ces maintenances, des sociétés extérieurs venant faire des travaux, et le risque zéro n'existe pas pendant des travaux 

Mais je ne crois pas aux différentes thérories que si RLC met en maintenance, c'est pour que le mec se tape Pam et Karla ou quoi que ce soit d'autre dans le genre alors que c'est justement le fond de commerce de RLC de pouvoir faire voir ce genre de chose

je connais pas beaucoup d'entreprise qui aime se tirer une balle dans le pied pour louper des contrats juteux ^^

Le sexe est pour moi secondaire dans RLC,j'aime le voir mais il reste et restera toujours au second plan,la partie que je prefere voir est celle qui est actuellement en maintenance,c'est-à-dire de voir la reaction des habitants apres cette belle soirée,voir comment ils inter-agissent entre eux au reveil,c'est de cela que RLC me prive avec cet ignoble mensonge et rien d'autre...

Merci pour ta reponse,toujours mesuré... :biggrin:

Edited by zzakary
petit rajout
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, zzakary said:

Le sexe est pour moi secondaire dans RLC,j'aime le voir mais il reste et restera toujours au second plan,la partie que je prefere voir est celle qui est actuellement en maintenance,c'est-à-dire de voir la reaction des habitants apres cette belle soirée,voir comment ils inter-agissent entre eux au reveil,c'est de cela que RLC me prive.

Merci pour ta reponse,toujours mesuré... :biggrin:

A oui je comprends, je crois que cela m'intéresserait aussi 

Après vue cette nuit, ils sont peut-être encore tous au lit ^^

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...