Jump to content

B1 Girls on Vacation - General Topic 2020 #10 (May/June)


Recommended Posts

So after two days of crying, Gina has realized that she can't live without her "love drug"...after all it seems that Cesar and Olivia's boyfriend are the "love providers" of RLC...😒

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, corvette84 said:

If Curly wants Ulyana again he will have her. He doesn't care about Gina.

Exactly and i think Gina understood that too, no wonder there was a long talk in balcony today, i think from now there relationship will only be casual sex

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

as I said, with a few grams of coke, everything is resolved, Bruno will remain calm until the next fuck with some other girl, consider that we see him in front of the cameras, outside there is a world.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, omedo said:

Dickhead lol. Luckily instagram have strict moral rules to keep civilisation going. The artist Grimes posted a pregnancy picture with NIPPLES EXPOSED (Lock her up).

Of course it was censored within the hour to keep filth out of the media. The high standards of the voyeurs on this site has not been compromised.

LONG LIVE CENSURSHIP, and down with the perverts. And all the photos of naked hippies will not be known by future generations.

Tonight I'll watch spacecrew launch. No girls, and no nudity guaranteed.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ces filles n'ont pas de cerveau Ulyana et Gina m'ont beaucoup déçu je pense finalement qu'elle serait prête à baiser n'importe quel mec qui se présente à la porte elle ne se rend même pas compte que Bruno les prend pour des connes il utilise la drogue comme moyen de séduction c'est pitoyable, des filles un peu censées se seraient liées contre lui pour se venger et l'auraient mis dehors ces filles ne sont pas normales.

These girls have no brain Ulyana and Gina disappointed me a lot I finally think that she would be ready to fuck any guy who comes to the door she does not even realize that Bruno takes them for idiots he uses drugs as a means of seduction is pitiful, girls a little supposed to have joined up against him for revenge and kicked him out these girls are not normal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, scoutouyoufe said:

Ces filles n'ont pas de cerveau Ulyana et Gina m'ont beaucoup déçu je pense finalement qu'elle serait prête à baiser n'importe quel mec qui se présente à la porte elle ne se rend même pas compte que Bruno les prend pour des connes il utilise la drogue comme moyen de séduction c'est pitoyable, des filles un peu censées se seraient liées contre lui pour se venger et l'auraient mis dehors ces filles ne sont pas normales.

Tu penses sérieusement que c'est que la drogue son moyen de séduction ?

Il n'est pas beau gosse ?  N'a pas de charisme ? N'a pas d'aplomb pour caresser et séduire les filles ?

Selon toi il n'a qu' à présenter de la drogue tel un marginal déambulant sur Las Ramblas pour séduire ces filles. C'est con que personne n 'est appliqué cette recette avant vu que c'est si facile 🤔

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, scoutouyoufe said:

Ces filles n'ont pas de cerveau Ulyana et Gina m'ont beaucoup déçu je pense finalement qu'elle serait prête à baiser n'importe quel mec qui se présente à la porte elle ne se rend même pas compte que Bruno les prend pour des connes il utilise la drogue comme moyen de séduction c'est pitoyable, des filles un peu censées se seraient liées contre lui pour se venger et l'auraient mis dehors ces filles ne sont pas normales.

These girls have no brain Ulyana and Gina disappointed me a lot I finally think that she would be ready to fuck any guy who comes to the door she does not even realize that Bruno takes them for idiots he uses drugs as a means of seduction is pitiful, girls a little supposed to have joined up against him for revenge and kicked him out these girls are not normal.

 

Again a variation of "the bad guy" and the "poor innocent girls". Now with a little Insult as extra: "no brain"?!?

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, phantomcapsnet said:

Tu penses sérieusement que c'est que la drogue son moyen de séduction ?

Il n'est pas beau gosse ?  N'a pas de charisme ? N'a pas d'aplomb pour caresser et séduire les filles ?

Selon toi il n'a qu' à présenter de la drogue tel un marginal déambulant sur Las Ramblas pour séduire ces filles. C'est con que personne n 'est appliqué cette recette avant vu que c'est si facile 🤔

Je ne savais pas que Bruno pouvait être un prince charmant à vous lire il possède toutes les qualités du parfait gentleman selon moi ce n'est pas le cas

I did not know that Bruno could be a prince charming to read you he possesses all the qualities of the perfect gentleman in my opinion this is not the case

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Alladino said:

 

Again a variation of "the bad guy" and the "poor innocent girls". Now with a little Insult as extra: "no brain"?!?

 

 

Ces filles n'ont pas de cerveau non car pour accepter de se faire rouler comme ça il faut être bien naïf on ne va pas en parler pendant des heures nous ne sommes pas d'accord c'est ainsi 

These girls have no brain no because to accept to be played like that you have to be very naive we will not talk about it for hours we do not agree it is so

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, scoutouyoufe said:

Je ne savais pas que Bruno pouvait être un prince charmant à vous lire il possède toutes les qualités du parfait gentleman selon moi ce n'est pas le cas

Relisez mon message avec les doigts ! Je n'ai  jamais évoqué qu'il était un prince charmant.

Link to comment
Share on other sites

They're all in for the money and are sex-driven people. You put decent looking girls and dudes in a mix with parties filled with booze and drugs and things will happen.

I'm not judging, but morals never really seemed to be a part of any Barca house. It's far from what RLC used to be but it allows for some interesting moments on cam.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...