Jump to content

Gina and Bruno - Home activities #3


Recommended Posts

1 hour ago, bluewinner said:

nothing wrong with that. it's his home, he can invite anyone he likes and let them stay as long as he wants. 

especially that it must be taken into account that the person who comes are his brother and his close friends, so it is in the end rather logical and normal

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mingo said:

Has this turned into a communal flop house for Curly's homeless friends? 

YES    How many of your friends show up at your house / apartment with suitcases, flop on the couch, eat your food, and take showers.  I have had plenty of family and friends at my house, Pizza night+beer, movie night+beer, dinners+beer, cookouts+beer, and the common thing is ......they don't bring luggage and stay.   

  • Like 2
  • Sad 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, chuck206 a dit :

OUI    Combien de vos amis se présentent à votre maison / appartement avec des valises, s'affaissent sur le canapé, mangent votre nourriture et prennent des douches. J'ai eu beaucoup de famille et d'amis chez moi, soirée pizza + bière, soirée cinéma + bière, dîners + bière, plats cuisinés + bière, et le point commun est ... qu'ils n'apportent pas de bagages et restent.    

Merci Mandrin, c'est bien dit 

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, chuck206 said:

YES   How many of your friends show up at your house / apartment with suitcases, flop on the couch, eat your food, and take showers.  I have had plenty of family and friends at my house, Pizza night+beer, movie night+beer, dinners+beer, cookouts+beer, and the common thing is ......they don't bring luggage and stay.    

your personal experience is relevant. that's his home and his life not yours.  

Link to comment
Share on other sites

Personally, when I know that I am going to see friends for several days in their home, I always take a bag of clothes with me, a question of hygiene, but apparently that does not seem to be the case for everyone 🤣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, moos54 a dit :

Personnellement, quand je sais que je vais voir des amis pendant plusieurs jours chez eux, je prends toujours un sac de vêtements avec moi, une question d'hygiène, mais apparemment cela ne semble pas être le cas pour tout le monde 🤣

Moos ne fait pas ce genre de remarques, quand tu vas plusieurs jours chez tes amis , tu n'amènes pas tes valises car ils en avaient deux au moins plus beaucoup de sacs 

et plus deux  télés car ils en avaient deux , alors pas d'ironie sur la propreté de tout un chacun.

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

à l’instant, isidore57 a dit :

Moos ne fait pas ce genre de remarques, quand tu vas plusieurs jours chez tes amis, tu n'amènes pas tes valises car ils en avaient deux au moins plus beaucoup de sacs 

et plus deux télés car ils avaient deux, alors pas d'ironie sur la propreté de tout un chacun.

Et si tu regardes ce matin, ils ont changé de vêtements en allant ouvrir une des valises dans le couloir pour se changer .

 

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, isidore57 said:

Moos ne fait pas ce genre de remarques, quand tu vas plusieurs jours chez tes amis , tu n'amènes pas tes valises car ils en avaient deux au moins plus beaucoup de sacs 

et plus deux  télés car ils en avaient deux , alors pas d'ironie sur la propreté de tout un chacun.

 

27 minutes ago, isidore57 said:

Et si tu regardes ce matin, ils ont changé de vêtements en allant ouvrir une des valises dans le couloir pour se changer .

 

 

Est-ce un problème qu'ils soient venus avec des valises et des télés le vendredi pour repartir le dimanche avec? sais tu ce qu'ils faisaient et où ils étaient avant de venir? 

c'est facile de juger sans vraiment savoir 

mais en quoi est ce un problème, ils n'ont aucunement empêché quoi que ce soit, ils n'ont rien cassé et ils n'ont pas bloqué la vue des caméras 

Donc au final, je trouve que la venus de ces personnes au sein de cet appartement est un gros bonus pour les abonnés qui peuvent voir des choses plutôt sympa comme ces deux filles guests de ce week end 

Et je réitère ce que j'ai dis, quand je vais chez des potes, je remplis mon sac de vêtements, au cas où il fait beau ou s'il fait moche, cela s'appel être prévoyant 😁

Je peux même venir chez mes amis proches, je sais que leur porte sera toujours ouverte et que je peux rester le temps que je veux, l'inverse est réciproque  

---------------------------

Is it a problem that they came with suitcases and TVs on Friday and left with them on Sunday? Do you know what they were doing and where they were before they came?

it's easy to judge without really knowing

but how is that a problem, they did not prevent anything, they did not break anything and they did not block the view of the cameras

So in the end, I find that the arrival of these people in this apartment is a big bonus for the subscribers who can see rather nice things like these two girls guests of this weekend.

And I reiterate what I said, when I go to friends, I fill my bag with clothes, in case the weather is good or if it is ugly, it is called being provident 😁

I can even come to my close friends, I know that their door will always be open and that I can stay as long as I want, the reverse is reciprocated

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...