Jump to content

B4 - General Topic 2022 #31 (March)


Recommended Posts

Radi har altid en kuffert med med hendes grej, hendes skiftetøj. Frygten er at Tweety bliver brugt i en ung alder. Og det kun er Radis show hun er deltager i. Hvornår er det Radi der ligger med benene spredt. Som jeg husker det var Holly meget nænsom første gang med Tweety. Derfor kan det jo godt være at Tweety skal møde mange andre - andre som ikke misbruger hende.

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, henrik theis said:

Tror også at jeg ville tænke lidt på de værdier som Holly har og holde dem op mod Radis værdier. Måske derfor jeg bedre kan lide Holly, hendes smil og imødekommenhed. Og hun sætter ikke sig selv i centrum hele tiden

 

Hellige ord

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, poncherello said:

From Holly's expression when she left B1 it looks like she is pregnant, check out the greetings scene at 11:26 pm

Two weeks ago ( maybe 3 ) she was seen with her tampon …. 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, van the man said:

Do you guys actually get pleasure from watching Radi? I personally find her to be sexless, false and a money making predator. Sexual tension my arse!!!

I don't watch but you explained her perfectly from what I know of her.....she needs to pack her shit and leave!  That bag gonna be big enough?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, poncherello said:

If Holly really has a baby it will mean that, unfortunately, we won't see her again  😪😪😪😪😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

That's the best thing that could happen!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...