Jump to content

Angie, Glasha, Sonya - General Chat Comments & Quotes (2017)


Recommended Posts

1 minute ago, Fairy said:

Comme d'habitude malheureusement :cry: 

Je pense qu'il y avait peut-être pas que de l'alcool vu les réactions qu'elle a eu. Le mec arrive, les filles s'enferment avec lui dans la pièce sans caméra après avoir pris une sorte de carte bancaire ou dans le genre. Je n'ai aucune preuve, mais je pense qu'il y a eu de la farine dans les narines

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ze81 said:

What a joke,this girls do everything hide..and look how they are in rush to leave...and one of the girls was super nervous and with hand chaking like crazy...not only it's hidding all the time but seems they like white stuff...

Yes, you are right.

All in the toilet, then they start acting hyper, I guess white stuff too, no doubt.

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ed2 said:

Yes, you are right.

All in the toilet, then they start acting hyper, I guess white stuff too, no doubt.

Totaly,not to mention the dude that they leave looks more an pimp than anything else,they leave in an rush,Probrably with promess by him of more "stuff"..and of course Gess he will have something in return.Surprised to see this,tought this girls just hide and stay all the time lights out,but seems it's even worst.Both girls were very agitated..but dam one of them couldn't even control her hand..in this case they hided badly.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, news49 said:

Oui, Glasha avait un problème avec ses quelques temps après le passage dans la pièce et aussi elle avait des réactions bizarre avec son visage. 

oui exact! les mouvements de son visage et de sa bouche notamment étaient sans équivoque! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, moos54 said:

c'est la décadence de la jeunesse ^^ tant qu'elles ne le font pas ouvertement face cam, perso je vois pas de problème 

Moi non plus, ça me choque pas du tout et ça reste plus discret que ce que nous avons déjà vu dans d'autres appartements espagnol :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, news49 said:

Moi non plus, ça me choque pas du tout et ça reste plus discret que ce que nous avons déjà vu dans d'autres appartements espagnol :biggrin:

perso j'ai jamais vue non plus ce genre de choses dans les appartements espagnoles, pas face cam en tout cas 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...