Jump to content

Malia and Leora Fake Masturbation and silly shows #2


chris hillman

Recommended Posts

3 minutes ago, bernt said:

foie gras et non pas d oie, non on est réalistes ,on n a pas d œillères devant nos yeux

Don´t you think I know that,same shit.Don´t you know what a masterchef is,I was the head chef in the kitchen in many restaurants

for many years,and yes you call it foie gras but it´s the same shit as goose liver.Only difference is that the frensh force feed the goose

to get the liver x-tra fat.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

It is a little frustrating to see that Malia´s hand is kind of on Leora´s pussy, but not quite. She does not really touch her pussy lips nor clit but rubs her skin on the side some centimeters away. What´s the point? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Calle said:

It is a little frustrating to see that Malia´s hand is kind of on Leora´s pussy, but not quite. She does not really touch her pussy lips nor clit but rubs her skin on the side some centimeters away. What´s the point? 

She's about to slide a finger in.

Link to comment
Share on other sites

il y a 25 minutes, masterchef56 a dit :

Tu ne penses pas que je sais ça, même merde. Tu ne sais pas ce qu'est un masterchef, j'étais le chef cuisinier dans de nombreux restaurants

depuis de nombreuses années, et oui, vous appelez ça du foie gras mais c'est la même merde que le foie d'oie. La seule différence est que le frensh force nourrir l'oie

pour obtenir la graisse du foie x-tra.

j ' aime mieux la graisse d ' oie ou de canard plutôt que celle de Léora ou Malia 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 34 minutes, masterchef56 a dit :

Tu ne penses pas que je sais ça, même merde. Tu ne sais pas ce qu'est un masterchef, j'étais le chef cuisinier dans de nombreux restaurants

depuis de nombreuses années, et oui, vous appelez ça du foie gras mais c'est la même merde que le foie d'oie. La seule différence est que le frensh force nourrir l'oie

pour obtenir la graisse du foie x-tra.

Non et je veux pas savoir ce qu est un masterchef ca m est égal

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...