Jump to content

B1 - General Topic 2021 #48 (November)


Recommended Posts

15 minutes ago, menouscope2015 said:

If Holly is back in the project, why not a réunion between Holly and Martina ?  They had a good relation and they were getting closed ... before Nelly took Martina !! 

it was with Megan not Holly 

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, piedpiper1968 said:

2134 Karol looks quite sad. Cheer up beautiful you are one of the good ones. I enjoy watching you just sit and play on your mobile phone. Can't say that for many in the 8 years I have been on RLC. 

Think she is sad because she doesn't have someone to play with her ... We all know the twins won't go there ... I really think Holly AND Karol should be in B4 ! 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Il y a 3 heures, menouscope2015 a dit :

Je pense qu'elle est triste parce qu'elle n'a personne pour jouer avec elle... Nous savons tous que les jumeaux n'iront pas là-bas... Je pense vraiment que Holly et Karol devraient être en B4 ! 

Et nous continuons à accabler les autres pour défendre Karol sans intérêt. Karol était en B4 depuis plusieurs semaines, et n'a jamais rien fait d'intéressant. Elle est elle-même un poids mort. Ouvrez les yeux bon sang ! Rien ne l'empêche de faire comme Holly, seulement elle préfère ne rien faire et rester en B1.

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, corpslibre said:

Et nous continuons à accabler les autres pour défendre Karol sans intérêt. Karol était en B4 depuis plusieurs semaines, et n'a jamais rien fait d'intéressant. Elle est elle-même un poids mort. Ouvrez les yeux bon sang ! Rien ne l'empêche de faire comme Holly, seulement elle préfère ne rien faire et rester en B1.

Tu as le droit à ton opinion... Je ne suis pas d'accord, mais je respecte ton avis ... 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...