Jump to content

B2 - General Topic 2022 #14 (May)


Recommended Posts

2 minutes ago, happyman88 said:

Trotz aller negativen Kommentare, sterben die Leute über Radi zu sagen haben, behaupte ich immer noch, dass sie eine atemberaubend schöne Frau ist und immer noch meine Nummer 1 bleibt 😍

Dem kann ich nur zustimmen! Ich freue mich sehr, Radislava wenigstens als Gast wieder sehen zu können. Sie war, trotz aller berechtigten Kritik an ihren Verhalten in der letzten Zeit vor ihrem Auscheiden aus RLC , eine der letzten tragenden Säulen des RLC-Projektes. Mit ihrer Ausstrahlung, Exzentrik und Sexappeal steht sie weit über den meisten der jetzigen Bewohnerinnen.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, happyman88 said:

Despite whatever negative comments folk have to say about Radi I still maintain she is a stunningly beautiful woman and still remains my number 1 😍

It was really nice to see Radi again and I am glad to see she is looking well. I hope I see her more often.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, jetlag8 said:

It was really nice to see Radi again and I am glad to see she is looking well. I hope I see her more often.

Just a thought, it's possible Radi came by to see Cleo and did not know Cleo left the project.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...